ציוד להרחקת יונים

ציוד להרחקת יונים

תוכן עניינים

הרחקת יונים מאפשרת ליהנות מסביבה נקייה ונעימה במיוחד. הציפורים האלו מהוות מטרד בסביבה העירונית מפני שהן משאירות אחריהן לכלוך רב, וגם גורמות לרעש רב. אם אתם סובלים מבעיית יונים בבית המגורים או העסק שלכם, תוכלו להיפטר מהן באמצעות ציוד להרחקת יונים. איזה ציוד קיים בשוק, ואילו מוצרים עושים את העבודה? כאן התשובות.

מוצרים ביתיים להרחקת יונים

כיום ניתן לרכוש מוצרים ביתיים להרחקת יונים באופן עצמאי: דחלילים להרחקת יונים, מוצרים נוצצים להרחקת יונים, עורבים להרחקת יונים, ומוצרים דומים נוספים. המטרה של הפריטים האלו להרחקת יונים היא להרתיע אותן; ציפורים אחרות וחפצים נוצצים אכן מרתיעים יונים, ולכן הן מתרחקות.

אולם, ההשפעה היא קצרת טווח; לאחר מספר פעמים, יונים מתרגלות לעצמים שונים שאמורים להרתיע אותן, והן חוזרות למקומן.

כדי לפתור את הבעיה הזו, פותחו תרסיסים שונים להרחקה של יונים. ישנם מוצרים שמכילים חומרים עם ריחות שמרחיקים יונים, וישנם חומרים דביקים שמרחיקים יונים.

הפתרונות האלו מרחיקים יונים, אך יש להם תופעות לוואי לא רצויות; מוצרים רבים מהסוג הזה מכילים כימיקלים שעלולים להזיק לבריאות של בעלי חיים ובני אדם. בנוסף, מוצרים דביקים גורמים להדבקות של נוצות, לכלוך ואבק. כתוצאה מכך, נוצר לכלוך רב, כך שהיונים אכן מתרחקות, אך במקומן נוצר לכלוך.

ציוד להרחקת יונים: מוצרים מקצועיים להרחקת יונים

דוקרנים להרחקת יונים

אחד מהאמצעים הפופולריים והיעילים ביותר להרחקה של יונים ובעלי כנף אחרים. דוקרנים עשויים מנירוסטה אל-חלד, וכאשר יונים מתקרבות אליהן, הן נדקרות קלות. כלומר, נוצרת סביבה לא יציבה עבור יונים, והן לא יכולות להישאר בה.

סלילים להרחקת יונים

סלילים קפיציים להרחקת יונים הם אמצעי פופולרי נוסף להרחקה של יונים ובעלי כנף. כמו דוקרנים, הסלילים יוצרים סביבה לא נוחה ליונים. כלומר, כאשר הן מנסות לעמוד באזור שעליו מתקינים סלילים, הן לא מצליחות, ועפות הלאה.

רשתות נגד יונים

מרפסות ואזורים פתוחים אחרים סובלים מבעיית יונים. רשתות להרחקת יונים מאפשרות לסגור את האזורים האלו בצורה אטומה, ובכך למנוע כניסה של יונים. ישנם מספר דגמים של רשתות שניתן להתקין, ומדובר בפתרון אידאלי עבור אזורים קטנים ואזורים פתוחים שיונים מקננות בהן.

הרחקת יונים מקצועית

לכל שאלה וקבלת פרטים נוספים אודות ציוד מקצועי להרחקתן של היונים, אנו במרכז לאיכות הסביבה מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

כמו-כן, ניתן להיוועץ עמנו טלפונית. נציגי השירות שלנו אינם מספקים מענה כללי, ושיחתכם תנותב הישר אל מדביר ומרחיק יונים מקצועי.

שאלות פופולריות

ישנו ציוד בו ניתן להשתמש באופן עצמאי דוגמת דחליל עורב נגד יונים או תרסיס נגד יונים (חומר דוחה יונים).

נציין כי פתרונות אלו יכולים לספק מענה לאורך טווח זמנים מסוים, לרוב יהיה מדובר בטווח זמנים קצר.

עבור הרחקת יונים יעילה ולטווח רחוק, מומלץ להיעזר ברשתות, דוקרנים וסלילים נגד יונים; אז מדובר בציוד המצריך איש מקצוע מוסמך.

 

איננו מנסים למכור את שירותינו, אך זוהי האמת – הרחקת יונים עצמאית תשיג את מטרתכם אולם לזמן קצר בלבד.

לרוב, אם היונים פוקדות את ביתכם או את המשרד ואינן מרפות או חוזרות לאחר זמן מה, הרי שזהו סימן שמוטב לשכור את שירותיו של איש מקצוע.

המרכז לאיכות הסביבה זמין עבור לקוחותיו מעכשיו לעכשיו.

בעתות חירום אנו יכולים להגיע בהקדם האפשרי, ולרשותנו אנשי מקצוע מכל רחבי הארץ.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: