צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג

עבודה בגובה

תוכן עניינים

צביעת מבנים עם עבודה בגובה

מעת לעת, עולה הצורך לתחזק את קירותיו החיצוניים של המבנה, ושלא לצרכים בטיחותיים כי אם אסתטיים. לצוות המרכז לאיכות הסביבה ניסיון עתיר שנים בביצוע עבודות צביעה לקירות חיצוניים למבנים, ניקוי חלונות בגובה וכן עבודות איטום ותחזוקה כלליות.

צביעת המבנה נחשבת לפעולה פשוטה באופן יחסי, אולם בכוחה לשנות באופן ניכר את מראהו החיצוני והחותם שהוא מותיר על העוברים והשבים.

עבודות מסוג זה נפוצות בעיקר במבנים וותיקים, אולם לא רק, וזאת לאור פגעי מזג האוויר אשר פוגמים מכלים בהדרגה את הצבע, מפגעים סביבתיים דוגמת פיח מן הרכבים אשר מותיר את חותמו על חזית המבנה, נוכחותם של בעלי כנף דוגמת יונים (ראו גם הרחקת יונים) אשר מותירים לכלוך ובעיקר צואה ועוד.

כיצד העבודה מתבצעת?

על אף שמדובר בפרויקט שגרתי, הרי שהוא עודנו מצריך היערכות מקדימה לאור היותו מתבצע בעבודה בגובה רב.

לשם כך, אנו נערכים אל הפרויקט עם מספר שלבים מקדימים:

הבנת היקף הפרויקט

היערכות מקדימה והיכרות עם מאפייניו של המבנה, היא קריטית כדי להבטיח עבודה מקצועית ויעילה, וכן למען מתן הצעת מחיר משתלמת המותאמת באופן אישי אליכם.

נבקש להבין את הגישות האפשריות עבורנו למען הגעה אל כל קירותיו החיצוניים של המבנה, להבין אם ישנה תצורה אדריכלית יוצאת דופן המצריכה היערכות שונה, מצב הקירות הנוכחי, האם ישנו צורך בעבודה מקדימה להכנה לקראת צביעה ועוד.

הצבת הכלים בשטח

לצורך צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג, אנו מגיעים אל המקום ומציבים את כל המערכות הנדרשות על גבי דפנותיו של המבנה.

העבודה מתבצעת על-ידי אנשי מקצוע מיומנים המחזיקים בכל ההכשרות הנדרשות. אנו מציבים את הציוד הנדרש באזור המיועד ומתקינים את מערכת כבלי הסנפלינג באזורים הייעודיים.

היערכות עם ציוד משלים

בהתאם לאפיון הראשוני וההיכרות שלנו עם היקפו של הפרויקט ומצבו הנוכחי של המבנה, אנו יכולים להיערך עם ציוד משלים לרבות תיקונים ואיטומים למבנה במידת הנדרש.

כל זאת, כדי להבטיח תוצאות מקצועיות וללא רבב.

למידע אודות צביעת קירות חוץ השאירו פנייה:

מתי מומלץ לצבוע את קירות המבנה?

את קירות המבנה מומלץ לצבוע אחת למספר שנים. הדבר נהוג במבנים וותיקים, אולם ניתן לראות לא מעט מבנים חדישים באופן יחסי ובהם חברת האחזקה / ועד הבית מבקש לחדש את נראות הבניין. יש לכך גם ערך מבחינה נדל"נית המאפשרת לייצר רושם ראשוני רב על רוכשים פוטנציאליים.

הסיבות לצביעת קירות חוץ למבנים הן רבות ושונות ובראשן ניתן למנות:

  • יצירת חזית חדישה ומהודרת למבנה – אסתטיקה מנעימה את שהותם של הדיירים במבנה והופכת את הבניין למזמין יותר.
  • תחזוקת חזית המבנה – קירות החוץ של המבנה לעתים עלולים להכיל סדקים זעירים שאט אט מאפשרים למים לחלחל פנימה. תחזוקה וצביעת קירות חוץ למבנה, יכולה לסייע במניעת כניסת המים ובביצוע פעולות איטום מקדימות.
 

חשיבות הבחירה בבעל מקצוע מנוסה

בצביעה כמו שבצביעה, הרי שעלינו לוודא שאנו מכינים את הקירות היטב לקראת הנחתו של הצבע החדש. ביצוע צביעה באופן שאיננו מקצועי, עלול להוביל לקילוף הצבע באופן מהיר, וכן לתוצאות בעלות איכות אסתטיקה ירודה.

בטרם ניגש אל מלאכת הצביעה, אנו קודם כל מיישמים פעולות מטרימות המנקות את הקיר ומורחות אותו בחומר ייחודי המבטיח באופן הרמטי את היצמדותו של הצבע.

כל אנשי המקצוע הפועלים מטעם המרכז לאיכות הסביבה, הינם בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים.

בטיחות במקום הראשון

על אף העובדה כי מדובר בפעולת צביעה 'פשוטה' לכאורה, הרי שעודנו מדובר בעבודה בגובה רב.

על-כן, חשוב להקפיד הקפדה יתרה על כל התקנות המחמירות ביותר, וזאת כדי להבטיח את שלום העובדים וכן את שלומם של העוברים והשבים ברחוב.

אנו פועלים למען הבטחת עבודה מקצועית והרמטית, הפועלת בהתאם לתקנות המחמירות ביותר.

התייעצו איתנו

מחפשים שירותי צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג למבנה? הצוות המקצועי של המרכז לאיכות הסביבה מזמין אתכם ליצור קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

המוקד הארצי שלנו ישמח לסייע לכם בכל שאלה.

התייעצו איתנו: