הדברה בראש פינה

חברת הדברה

תוכן עניינים

שירותי הדברות בראש פינה

ברוכים הבאים למרכז לאיכות הסביבה, שירותי הדברות מקצועיים מפני מזיקים, חרקים ומכרסמים. לרשותנו צוות מקצועי, ידע וזמינות המאפשרת לנו לתת מענה לכול לקוח ולקוחה ובכל עת.

אזור הצפון הידוע במרחבי הטבע המוריקים סביבו, מביא עמו בחודשי הקיץ החמים מגוון רחב של מזיקים וחרקים אשר יכולים להפוך בקלות לבעיה תברואתית קשה ושאיננה מרפה.

בזכות הידע והנסיון הרב שצברנו לאורך השנים, אנו מציעים פתרונות הדברה הרמטיים המספקים מענה הן לטווח המידי והן לטווח הרחוק. מטרתנו היא להבטיח לקוחותינו ראש שקט לתקופה ארוכה וממושכת.

מדבירים בראש פינה

לרשות המרכז לאיכות הסביבה מדבירים מוסמכים בפריסה ארצית נרחבת לרבות אזורה של ראש פינה.

כל איש מקצוע מטעמנו, הינו מורשה לביצוע הדברה מקצועית המחזיק בכל ההסמכות וההכשרות הנדרשות לרבות המשרד להגנה על הסביבה.

עד כמה שהתחום נחשב למפוקח, הרי שעודנו ישנם נותני שירות שאינם מחזיקים ברישיון מקצועי. בהדברות אין מקום למשחקים, הקפידו לדרוש את הצגת הרישיון.

נותן שירות שאיננו מוסמך, עלול להשתמש בחומרי הדברה שאינם מורשים ואינם עומדים בתקן הישראלי. כמו כן, מדביר שאיננו מוסמך כלל לתפקידו, עלול לעשות שימוש מופרז ברעלים וכך לסכן את הדיירים והדיירות.

אנו נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב ובמחיר הוגן.

הרבה מעבר להדברה

בחיפושכם אחר איש מקצוע לשירותי הדברות בצפון, כל מדביר מוסמך מטעם המרכז לאיכות הסביבה איננו רק מבצע את ההדברה עצמה, אלא מעניק הדרכה סדורה לדיירים והדיירות.

מטרת ההדרכה היא גם להסביר על הרעלים שהונחו והטקטיקה שבה השתמשו לצורך מיגור הבעיה, והן לוודא שהבעיה לא תשוב על עצמה, וזאת בזכות מיגור הרגלים שליליים שונים.

תעודת אחריות

עם סיום ההדברה, ולאחר פרסום הכרזה במבנה אשר מסבירה ומפרטת אודות ההדברה שבוצעה, תינתן תעודת אחריות המבטיחה את טיב העבודה.

לשירותי הדברות בראש פינה השאירו פניה באתר:

הדברה בראש פינה - יש לכם על מי לסמוך

תיקנים, עכברים וחולדות מתים על בתים ישנים ולכן הדברה בראש פינה כל כך נפוצה. התיקנים – הג'וקים הדוחים הללו שכל קיץ אנו לא עוברים לסדר פסח בלי להשמיד אותם תחילה, קיימים כבר יותר מ-400 מיליון שנים. חוקרים כבר מצאו מאובן של תיקן בן מיליונים אז מסתבר שהם כאן לפנינו וחיו עוד בתקופת הדינוזאורים. המודל הנוכחי שלהם הוא כנראה סופי וכבר לא ישתנה. 

הם עלולים לחיות מתחת למטבח בכל בית במשך שנים רבות. יש מהם שחיים גם שנתיים שלוש שזה הרבה שנים לסבול אותם. יש מהם מינים שונים כמו למשל תיקן הקרנף שחי לפחות עשר שנים ומזלנו שהוא לא חי בארץ אלא באזורים טרופיים.. הוא גם הכי כבד מעולם ועלול להגיע למשקל של כ-40 גרם. לא נעים בכלל וטוב שהוא לא ישראלי. 

האלמנט ההישרדותי של החרקים

ג'וקים או בשפה המקצועית שלהם תיקנים, יכולים לאכול כמעט הכל ולכן הם אף פעם לא רעבים. בטבע הם אוכלים ירקות, צמחים, פירות ועוד ובציוויליזציה הם אוכלים כל זבל, בדים, עיתונים ועוד. הם עושים יופי של מחזור לסביבה רק שבשמחה היינו מוותרים על המחזור שלהם.

הדברה בראש פינה נעשית עם חומרים מסוימים שמתאימים הן בסוג והן במינון לסוג המזיק המסוים. חשוב מאוד לעשות הדברה איך שהם מופיעים אחרי תרדמת החורף שלהם, משום שהם נושאים נגיפים מאוד מסוכנים ובקטריות קטלניות. הם מפיצים את המחלות שלהם כמו הרבה חרקים אחרים באמצעות ההפרשות ואם הם מטיילים עם השיש במטבח, הם בהחלט משאירים עליו הפרשות מיקרוסקופיות ולכן אחרי כל לילה חשוב מאוד לנקות את השטח ממה שהם השאירו בטיולים הליליים שלהם. 

הקיץ בא ואיתו בעיית החרקים

גם נגד נמלים חייבים לעשות הדברה בראש פינה בין אם מדובר בבית פרטי, מסעדה או דירה. יש המון סוגי נמלים ואפילו טורפות אצלנו נראה בדרך כלל את נמלת הקציר. מדובר על נמלה נחמדה וצנועה אבל מי צריך אותה על השיש?. כמה קטנה ככה חכמה. היא יכולה לדעת בוודאות אם יש פירור לחם שיפון על השיש אצלכם במטבח או שנשאר על הצלחת בשולחן בסלון ואז היא תגיע ולא רק היא, אלא היא וכל החברות שלה. 

לנמלים מסתבר יש חוש ריח מעולה והמחושים שלהם אוספים חלקיקי ריח מהאוויר. כאשר הם מניעים את המחושים שלהם הם יכולים בוודאות לגלות מאיפה מגיע הריח ומכל מטבח יוצאים המון ריחות ואז היא פשוט מגיעה. הרפתקנית וקצת רעבה. 

מה שהנמלה עושה זה בערך כך. תחילה מגיעה נמלה בודדה לשיש שמריחה פירור של לחם, היא נוגסת ממנו פירור קטן וחוזרת אל הקטן בניווט מעולה.(נמלים מנווטות מסתבר לפי השדה המגנטי של כדור הארץ או אור השמש) או שהן זוכרות סימני דרך ומשאירות לעצמן נתיבי ריח כדי לחזור עם כל המשפחה אל הפירור.  

הזמינו מדביר בצפון

בחיפושכם אחר מדביר בראש פינה אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם הצוות המקצועי של המרכז לאיכות הסביבה.

בכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר טלפוני, השאירו פניה באתר או כתבו לנו בוואטסאפ.

התייעצו איתנו: