פתרון נגד יונים

פתרון נגד יונים

תוכן עניינים

יונים שמקננות וחיות באזורים עירוניים הפכו למטרד של ממש בעשורים האחרונים. בעלי הכנף האלו התרגלו לבני אדם ולסביבה עירונית, והם מרגישים בנוח לפלוש לאזורי מגורים, אזורי משרדים, ולכל אזור אחר שבו נמצאים בני אדם. 

מלבד בעיות הרעש שיונים גורמות להן, מדובר גם בבעיה אסתטית והגיינית; יונים מותירות אחריהן לשלשת רבה, והן מושכות אליהן מזיקים זעירים שעלולים לעבור לבני אדם. למרבה השמחה, יש פתרון נגד יונים שמאפשר להרחיק אותן באופן יעיל, ובמרכז לאיכות הסביבה תוכלו ליהנות מהפתרונות החדשניים ביותר בתחום:

רשת נגד יונים

רשת נגד יונים היא פתרון יעיל במיוחד עבור אזורים פתוחים ברחבי הבית ואזורים נסתרים שיונים יכולים לקנן בהם. 

תקנת רשת מונעת מיונים להיכנס למסתורי כביסה, מרפסות, אזורים של קולטי שמש, ואזורים נוספים במבני מגורים. הפתרון ההרמטי הזה אינו מאפשר חדירה של יונים, כך שהן לא מצליחות להיכנס לאזורים עם רשת, והאזורים האלו נשארים נקיים ומוגנים.

דוקרנים נגד יונים

השם של השיטה הזו נשמע מאיים, אך ההיפך הוא הנכון; דוקרנים להרחקת יונים מהווים פתרון אקולוגי והומני במיוחד להרחקת יונים. פתרון בעיית יונים באמצעות דוקרנים נגד יונים מביא להרחקה שלהן בלי שהן נפצעות בדרך כלשהי. הדוקרנים עשויים מנירוסטה אל-חלד, ומניחים אותם באזורים שבהם יונים אוהבות לעמוד.

דוקרנים נגד יונים יעילים במיוחד עבור דפנות מבנים, גגות, ואפילו שלטים מסחריים. הדוקרנים אינם חדים, והמטרה שלהם היא ליצור אזור שבו היונה לא יכולה לעמוד בנוחות. כאשר יונים אינן מצליחות לעמוד ביציבות על משטח מסוים, הן יעברו למקום אחר, וזו בדיוק המטרה של דוקרנים.

סלילים נגד יונים

במקרים שבהם לא ניתן להתקין דוקרנים נגד יונים, הפתרון היעיל ביותר הוא סלילי קפיץ נגד יונים. באזורים שבהם הרכבת דוקרנים אינה אפשרית, סלילים קפיציים הם הפתרון, והם דומים לדוקרנים מבחינת ההשפעה שלהם; סלילים מהסוג הזה יוצרים משטח לא יציב עבור היונים, כך שהן לא יכולות לעמוד על המשטח. 

הודות לכך, היונים לא מצליחות לעמוד במקום אחד או לקנן, ובמשך הזמן – הן מתרחקות מהמקומות שבהם מותקנים סלילים.

הרחקת יונים ביעילות עם המרכז לאיכות הסביבה

פתרון נגד יונים שהוא יעיל צריך להיות פתרון ארוך טווח. ישנן מגוון שיטות להרחקת יונים באופן עצמי, אבל השיטות האלו לא עובדות לטווח הארוך. במרכז לאיכות הסביבה אנו מציעים פתרונות מותאמים להרחקת יונים באופן שמתחשב ביונים, בסביבה ובאנשים שחיים בה.

כדי למזער נזקים ליונים ובעלי חיים אחרים, אנו משתמשים בשיטות מתחשבות ויעילות במיוחד להרחקת יונים. שיטות ההרחקה שלנו מתאימות למבנים פרטיים, ציבוריים, עסקיים, ומוסדיים, ואנו נשמח להעניק לכם שירות בעת הצורך.

יונים אמנם נראות לא מזיקות, אך הן עלולות לגרום לנזקים סביבתיים וגם לבעיות בריאות. כדי להיפטר מיונים ביעילות, חשוב להשתמש בשיטות הנכונות לעבודה, ובמרכז לאיכות הסביבה זמין לכם פתרון נגד יונים שמתאים לכם בדיוק.

שאלות-תשובות

ניתן להשתמש בחומר דוחה יונים או עורב להרחקת יונים, אך הפתרונות הללו מהווים מענה לטווח קצר בלבד.

לאחר זמן מה, היונים יודעות להתגבר על האיום, וחוזרות על מנהגיהן.

רשת נגד יונים היא הפתרון היחידי שמספק מענה הרמטי.

רשתות משמשות לא רק להרחקת היונים ממרפסות שמש או מרפסות שירות, אלא גם מפני כניסה לפתחי אוורור, מפני עמידה על קולטי השמש (צואת היונים מעודדת תהליכי קורוזיה ומזיקה לקולטים), הגנה על מנועי מזגנים הממוקמים על גג מבנה וכיוצא בכך.

פרת

בוודאי 🙂

ניתן להתייעץ עם צוות המרכז לאיכות הסביבה בכל שאלה.

אנשינו זמינים עבורכם לשאלות מקצועיות וכדאי להדגיש – כל נציג שירות מטעמנו הוא למעשה מרחיק יונים מקצועי.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: