הדברת ג'וקים בנס ציונה

חברת הדברה

תוכן עניינים

המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בהדברת חרקים ומקקים, ומעניק את שירותיו בכל ערי המרכז בזמינות מלאה ומידית.

חרקים הם אף פעם לא הפתעה נעימה, אולם למרבה הצער הם גם חלק בלתי נפרד מחיינו, בעיקר בחודשי הקיץ.

העיר נס ציונה, בדומה ליישובים רבים הסמוכים לקו החוף, מתאפיינת בתנאי מזג אוויר לחים בחודשי הקיץ החמים. עיר עם לב של מושבה, הסלוגן של נס ציונה, בהחלט מתאר את תנאי השטח, כאשר היא ניחנת בשפע של פארקים מוריקים וסמיכות לאזורי טבע ומושבים.

כל אלו מהווים קרקע פורייה להימצאותם של חרקים ומקקים שונים 'המתעוררים לחיים' מדי קיץ וקיץ, והופכים לבעיה תברואתית משמעותית.

למרכז לאיכות הסביבה ניסיון רב בהדברת מקקים בנס ציונה, תוך הקפדה על פתרונות המותאמים באופן אישי לתנאי השטח ומיגור התופעה לאלתר.

הדברת מקקים בנס ציונה בהתאמה אישית

האם ישנו צורך בריסוס? או אולי בפיזור רעל נגד חרקים?

כל תנאי שטח מביא עמו צורך אחר ודרך פעולה שונה; אנו במרכז לאיכות הסביבה מתאימים את שירותי ההדברה שלנו באופן אישי לצורכי הלקוחות, וזאת כדי להבטיח מענה מקיף ומדויק.

בשיחה עם המוקד הארצי שלנו, לא תשוחחו עם עוד נציג שירות המעביר את ההודעה הלאה, כי אם עם מדביר מוסמך.

מדביר ג'וקים בנס ציונה 24 שעות

לקוחות המרכז לאיכות הסביבה נהנים משירותינו לכל אורך שעות היממה.

ברור לכולנו כי לעתים הצורך בהזמנת שירות הדברת חרקים לא יגיע מתוך צורך שנתי של תחזוקה, אלא מנוכחות פתאומית של חרקים אשר בקעו ללא כל התראה מוקדמת.

הצוותים המקצועיים שלנו מעניקים מענה מקיף הכולל את כל שירותי ההדברה נגד חרקים בנס ציונה לרבות: ריסוס לבית, הדברת עשבים בבתים פרטיים, בפארקים, גינות ציבוריות, מוסדות חינוך ועוד, ועד לעבודות הדברה בפרויקטים רחבי היקף דוגמת מבנים מסחריים.

תיקנים: מאפיינים בולטים

מיהו המקק שמטיל עליכם אימה? עכשיו תוכלו לדעת 🙂

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

גודלו 4.5 ס"מ ועל-כן הוא גם נחשב למטיל אימה לא קטן כלל. 

צבעו חום – אדום, והוא מסוגל לעוף.

תיקן גרמני

גודלו מגיע עד 1.5 ס"מ. 

יכול לעוף ובעל צבע חום מעט כהה.

תיקן מזרחי

בעל אורך של כ-2.5 ס"מ.

צבע חום כהה ויכולת תעופה.

תיקן פסים

מגיע עד לאורך של כ-1.5 ס"מ.

לא יכול לעוף, ובעל פסים רחבים על חזהו.

תיקן שדה

בעל אורך בינוני, עד כ-2 ס"מ.

צבעים חומים בהירים ואיננו יכול לעוף.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

קוקים לשירות הדברת ג'וקים בנס ציונה? המרכז לאיכות הסביבה זמין לכם בכל עת, עם מגוון שירותי הדברה מקצועיים – כולל הדברת מקקים. אין ספק שהחרקים האלו מהווים מטרד במקומות רבים ברחבי הארץ, והם פולשים לאזורי מגורים במיוחד בעונות החמות. מקקים מהווים מטרד תברואתי ואסתטי, וזה חשוב להיפטר מהם במהירות – לפני שיתרבו. אנו מתמחים בהדברה של סוגי המקקים השונים, ואתם יכולים ליהנות משירות מקצועי בכל עת.

אילו שירותי הדברה אתם מספקים?

המרכז לאיכות הסביבה מבצע הדברות עבור כמה סוגים של מזיקים: יתושים, זבובים, פרעושים, מכרסמים וכמובן גם מקקים. שירות ההדברה שלנו הוא שירות הדברה ירוק, שבו אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה כדי להיפטר ממזיקים שונים.

החומרים שאנו משתמשים בהם הם בעלי רעילות נמוכה לעומת חומרי הדברה כימיים, אך הם בעלי השפעה יעילה לא פחות; כאשר מבצעים הדברה ירוקה, אין נזקים לסביבה ואין נזקים לבריאות של מי שנמצא בה. מדובר על שיטות ההדברה הפופולרית ביותר כיום הודות ליתרונות שלה וליעילותה המוכחת.

הזמנת שירותי הדברת ג'וקים בנס ציונה

בין שאתם זקוקים לשירותי הדברת ג'וקים בנס ציונה או בכל אזור אחר – המרכז לאיכות הסביבה זמין לכם סביב השעון. אנו מספקים ללקוחות שלנו שירות מקצועי ומדויק בהתאם לצרכים שלהם, וקהל הלקוחות שלנו כולל לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ולקוחות אחרים.

כדי לספק שירות הדברה מדויק, הצוות שלנו בודק תחילה את המצב. כלומר, אנו בודקים באילו סוג מקקים מדובר, האם הם הקימו קינים, מה היקף הפלישה שלהם, ועוד. לאחר מכן, אנו מבצעים את ההדברה בשיטות ירוקות. השיטה היעילה ביותר נגד ג'וקים היא ריסוס, וצוות המדבירים שלנו משתמש בחומרי ריסוס ירוקים בכל מקום שבו יש מקקים.

הריסוס מתבצע בצורה ממוקדת ומבוקרת, והתוצאה היא סביבה נקייה ממקקים. הודות לאיכות של חומרי ההדברה שאנו משתמשים בהם, אין צורך לחכות ימים שלמים כדי לחזור למבנה שבו בוצע ריסוס. במרבית המקרים ניתן לחזור לשגרה תוך כמה שעות, או תוך יממה בלבד, בלי חשש.

הדברה יעילה במחירים נוחים

המרכז לאיכות הסביבה מספק את שירותיו בכל רחבי הארץ ועבור כל סוגי הלקוחות. חשוב לנו לתת לכם שירות מקצועי, ואנו אכן עושים זאת במחירים נוחים במיוחד. ניתן לפנות אלינו בכל שעות היממה וגם בשעות הלילה במקרה הצורך, ואנו נגיע אליכם כדי לבצע הדברה של מזיקים.

כאשר אתם בוחרים חברת הדברת ג'וקים בנס ציונה או בכל עיר אחרת, חשוב לבחור בחברה שיש לה לא רק ניסיון בתחום, אלא גם רישיון לבצע הדברות. המרכז לאיכות הסביבה הוא בעל רישיון מטעם החברה להגנת הסביבה, והצוות שלנו כולל מדבירים מיומנים, מוכשרים ובעלי ניסיון בתחום. אם יש לכם בעיית מקקים, טפלו בה במהירות. פנו אלינו בכל עת, ואנו נשמח לסייע לכם עם שירות מקצועי במחירים נוחים.

שמחים לתת שירות

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בנס ציונה וסביבתה הקרובה, נשמח לעמוד לשירותכם.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בנס ציונה, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: