הדברת ג'וקים ברחובות

חברת הדברה

תוכן עניינים

החרקים לא מפסיקים למרר את חייכם? הפתרון כבר מעבר לפינה. אנו במרכז לאיכות הסביבה מתמחים בהדברות נגד ג'וקים ברחובות ובכל ערי המרכז, תוך הקפדה על זמינות גבוהה ומחירים הוגנים.

רחובות המשתייכת לאזור השפלה, אמנם מרוחקת מעט מן הים, אולם עודנה מתאפיינת בתנאי לחות גבוהים בימות הקיץ החמים. השילוב שבין עיר וותיקה וגדולה, מגוון מסעדות ובתי עסק בתחום המזון ויחד עם פארקים וגינות ציבוריות למכביר – מעניקים לעיר גם תנאים נאים המביאים לשגשוגם של חרקים ומקקים.

אם ערב אחד גיליתם כי חדר המדרגות הפך לזירת אימה של חרקים בכל פינה, או החרקים פולשים לבתיכם מעת לעת והתרסיסים הזמינים בסופר לא הועילו; אנו מזמינים אתכם ואתכן לפנות אלינו ולקבל שירות הדברה מקצועי אשר ימגר את התופעה לאלתר.

הדברת מקקים ברחובות בהתאמה אישית

שירותי הדברה מקצועיים ומדויקים מתחילים בראש ובראשונה עם שיחת אפיון ראשונה.

מוקד השירות הארצי שלנו מתופעל ומנוהל על-ידי מדבירים מוסמכים אשר ידעו לשאול אתכם את כל השאלות הנדרשות שלב אחר שלב.

המטרה היא שנדע להיערך עם כל הציוד הנדרש ולהתוות דרך פעולה שתמגר את התופעה ללא דיחוי.

מדביר ג'וקים ברחובות 24 שעות

שירותי הדברה מקצועיים הזמינים לכל אורך שעות היממה.

לעתים נבקש לברר אודות הדברת חרקים כחלק מתחזוקה שנתית, ולעתים נידרש לכך עקב העובדה שעשרות חרקים צבאו על אזור מגורינו והפכו את השהות לבלתי נסבלת.

אנו כאן כדי לתת לכם שירותי הדברה נגד ג'וקים ברחובות מסביב לשעון, ובכל עת. מומלץ לפנות אלינו טלפונית, שכן פניות בשעות הערב דרך טופס יצירת הקשר, נענות ביום שלמחרת.

שירותינו כוללים את המענה לכל סוגי ההדברות לרבות ריסוס לבית, הדברת עשבים נגד חרקים ועוד.

חרקים: מאפיינים עיקריים

להלן סוגי המקקים הבולטים בישראל:

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

בגודל של כ-4.5 ס"מ.

צבע אדום-חום ובעל יכולת לעוף.

תיקן גרמני

בעל גודל של עד 1.5 ס"מ.

קטן, אך יודע לעוף. בעל צבע חום כהה בדרגה בינונית.

תיקן מזרחי

בעל אורך של כ-2.5 ס"מ.

חום כהה מאוד, בעל יכולת תעופה.

תיקן פסים

בעל גודל של כ-1.5 ס"מ.

שמו נגזר מן הפסים הרחבים שעל חזהו.

איננו יכול לעוף.

תיקן שדה

בעל אורך של עד 2 ס"מ.

צבעיו הינם חומים בהירים מאוד.

איננו יכול לעוף.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

אם אתם מתגוררים ברחובות וסובלים מבעיית מקקים – המרכז לאיכות הסביבה זמין לכם עבור שירותי הדברה מקצועיים. הדברת ג'וקים ברחובות ובאזורים אחרים זמינה בכל עת, עם צוות מקצועי ואחריות על כל הדברה. אצלנו אתם יכולים ליהנות משירותי הדברה מקצועיים וידידותיים לסביבה, ואנו נשמח לתת לכם מענה עבור פלישה של מקקים או מזיקים אחרים.

למי אתם נותנים שירות?

המרכז לאיכות הסביבה עובד עם כל המגזרים: לקוחות פרטיים, מוסדות ועסקים נהנים מהשירותים המקצועיים שלנו בכל בעיה של מזיקים. אם פלשו למקום המגורים/העסק/המוסד שבו אתם עובדים מקקים – צרו עמנו קשר. הצוותצ שלנו כולל מדבירים מוסמכים ובעלי ניסיון שמבצעים הדברה מבוקרת, ועושים זאת באופן יסודי. בין שמדובר בהדברה פנימית או חיצונית של מבנים – אנחנו כאן עבורכם.

כיצד מתבצעת ההדברה?

הדברת ג'וקים ברחובות ובאזורים אחרים עם המרכז לאיכות הסביבה מתבצעת באמצעות ריסוס. ישנן מספר שיטות להיפטר ממקקים, אך ריסוס זו השיטה היעילה ביותר. אולם, אנו לא מבצעים ריסוס רגיל, אלא ריסוס בשיטות ירוקות, עם חומרים ידידותיים לסביבה.

כפי שמרביתנו יודעים, ריסוס רגיל כולל שימוש בכימיקלים שונים שעוזרים להיפטר ממזיקים, אבל יש להם תופעות לוואי שליליות על הסביבה. אם עושים ריסוס בבית באמצעות תרסיסים שנרכשים בחנות – החומרים שבתרסיסים נשארים בסביבה למשך זמן מה. כלומר, לכימיקלים עלולה להיות השפעה מזיקה על הסביבה, וגם על האנשים/בעלי החיים שנמצאים בה.

כדי למנוע את הנזקים האלו, פותחו חומרי הדברה ירוקים וידידותיים לסביבה שעוזרים לשמור עליה, וגם להיפטר ממקקים. כאשר אתם מזמינים את השירותים שלנו, אנו מבצעים ריסוס מקצועי באזורים שבהם יש מזיקים. מלבד הדברה של ג'וקים, המרכז לאיכות הסביבה מעניק שירותי הדברה של מכרסמים, נמלים, טרמיטים, פרעושים, ומזיקים אחרים.

אנו גם מבצעים הרחקה של יונים והרחקה של בעלי חיים שנקלעו למצבים בעייתיים, כך שתוכלו ליהנות ממעטפת שירות במקום אחד.

הזמנת שירותי הדברת ג'וקים ברחובות

אם אתם זקוקים לשירותי הדברה של מקקים ומזיקים ברחובות או באזורים אחרים – אנו זמינים לכם. המרכז לאיכות הסביבה מעניק שירותים בפריסה ארצית, ואנו זמינים גם בהתראה קצרה. הצוות שלנו זמין סביב השעון, כך שאם אתם צריכים שירותי הדברת חירום – אנו כאן עבורכם. אתם יכולים ליצור עמנו קשר בטלפון, או להשאיר פנייה ואנו נחזור אליכם במהרה.

כמה עולים שירותי הדברת מקקים?

המחיר של שירותי ההדברה תלוי בהיקף ההדברה וסוג ההדברה שצריך לבצע. במרכז לאיכות הסביבה כל השירותים שאנו מעניקים זמינים במחירים נוחים במיוחד כדי לאפשר ללקוחותינו ליהנות מסביבה נעימה ונקייה בכל עת. בין שאתם זקוקים לשירות הדברת ג'וקים ברחובות או בכל אזור אחר – אנחנו כאן עבורכם. פנו אלינו בכל עת, וצוות המדבירים שלנו יגיע אליכם כדי לבצע הדברה יעילה ומהירה. אנו כאן עבורכם וזמינים במספר דרכי התקשרות נוחות.

שמחים לתת שירות

מחפשים אחר מדביר ג'וקים ברחובות והסביבה? הצוותים שלנו ערוכים לפרויקטים בכל היקף.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים ברחובות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: