הדברת ג'וקים ברמת גן

חברת הדברה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למרכז לאיכות הסביבה המספק שירות מקצועי להדברה וריסוס נגד ג'וקים ברמת גן וסביבתה הקרובה.

רמת גן, בדומה לערים רבות נוספות באזור המרכז הסמוך לקו החוף, סובלת בעיקר בחודשי הקיץ החמים וההבילים, מנוכחות עקבית של ג'וקים שלפתע צובאים על הבניין והופכים את הכניסה לחדר המדרגות לסרט אימה פרטי.

תנאי הלחות הנוחים, המבנים הוותיקים המקנים שלל אזורי מסתור, יחד עם הימצאות של שאריות מזון בחדרי האשפה, עושים את שלהם, ומביאים להתעוררות מחודשת מדי קיץ וקיץ.

אנו במרכז לאיכות הסביבה מעניקים שירותי הדברה מקצועיים תוך הקפדה על מחירים הוגנים, פתרון מכוון מטרה כדי למגר את הבעיה לאלתר וזמינות מידית גם בשעות הערב.

הדברת מקקים ברמת גן בהתאמה אישית

הדברת מקקים, תיקנים, חרקים, ג'וקים – הם באים במגוון כינויים וכנראה שבצדק; אחרי הכל בעיה כה תכופה ופופולרית, בהחלט יכולה לזכות ללא מעט שמות 🙂

אנו מספקים את שירותינו בהתאמה אישית מלאה, וזאת כדי להבטיח פתרון מלא ואיכותי.

חרקים יכולים להגיע בשלל מינים שונים, כאשר כל אחד ואחד מביא עמו פתרונות שונים.

הדברת ג'וקים בר"ג 24 שעות

לקוחות המרכז לאיכות הסביבה נהנים משירותי הדברה מקצועיים 24 שעות ביממה.

אנו מספקים את כל סוגי הפתרונות, ומקפידים על זמינות מלאה גם בעתות חירום ובשעות לא שעות. החל מריסוס לבית, דרך הדברת עשבים ועד להדברות של מבנים מסחריים גדולים.

בהזמינכם שירותי הדברת חירום, הקפידו ליצור עמנו קשר טלפוני. השארת פניה באתר עלולה להיענות רק ביום שלמחרת.

מאפייני התיקנים

ג'וק כל כך מוכר וידוע, בואו נכיר אותו אפילו מעט יותר:

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

 התיקן הידוע לשמצה אשר מגיע לאורך של עד 4.5 ס"מ.

בעל צבע חום אדום, ומסוגל לעוף.

תיקן גרמני

קטן יותר אך נפוץ לא פחות, באורך של עד  1.5 ס"מ. 

בעל צבעים חומים כהים ומסוגל לעוף.

תיקן מזרחי

מטיל לא מעט אימה, ומגיע לאורך של עד 2.5 ס"מ.

בעל צבע חום כהה, ויכולת תעופה.

תיקן פסים

תיקן המגיע לגודל של עד 1.5 ס"מ.

איננו עף ומתאפיין בפסים על גופו.

תיקן שדה

בעל אורך של עד 2 ס"מ.

בעל צבעים חומים בהירים ואיננו עף.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

מקקים מהווים בעיה במהלך כל השנה, ובחודשי הקיץ הם מתרבים במספרים גדולים במיוחד. בערים סואנות, כמו רמת גן, מקקים מהווים בעיה קבועה, והם פולשים לכל אזור: החל מחדרי מדרגות, דרך בתי עסק וגם לבתים ודירות פרטיות. כדי להיפטר ממקקים, חשוב לבצע הדברה לפי סוג הג'וקים שנכנסו לאזורכם. אם אתם זקוקים לשירות הדברת ג'וקים ברמת גן, כאן במרכז לאיכות הסביבה תוכלו ליהנות משירותים מותאמים אישית, עם תוצאות איכותיות לטווח הארוך.

הזמנת שירותי הדברת ג'וקים ברמת גן

כאמור, מקקים הם בעיה רצינית במבנים פרטיים, ציבוריים וגם באזורים חיצוניים. במדינת ישראל יש כמה מינים פולשים של מקקים, וצריך לבצע הדברה בהתאם לסוג המקקים כדי להיפטר מהם באופן יעיל. לפני ביצוע של הדברה, מכל סוג שהיא, צריך לבדוק את סוג המזיקים, ורק לאחר מכן לבצע הדברה.

במרכז לאיכות הסביבה המדבירים המקצועיים שלנו בודקים את סוג המזיקים (במקרה הזה את סוג המקקים) לפני ההדברה. הודות לבדיקה הזו ניתן לדעת באיזה סוג הדברה להשתמש, כיצד לבצע את ההדברה ובכמה חומר הדברה צריך להשתמש. התוצאה היא הדברה מדויקת של המקקים, ותוצאות יעילות.

הדברת מקקים: עם חברה מקצועית בלבד

הדרך היעילה ביותר להיפטר ממקקים היא באמצעות ריסוס. כאשר בוחרים חברת הדברת ג'וקים ברמת גן, חשוב לא רק לבחור בחברה עם ניסיון, אלא גם בחברה עם רישיון הדברה. כדי לקבל רישיון כזה, צריך לעבור קורסים והכשרות, שכוללים מידע על מזיקים, וכן הכשרה על סוגי הדברה שונים. המרכז לאיכות הסביבה כולל צוות של מדבירים מקצועיים, בעלי רישיון הדברה, שמבצעים הדברות מדי יום. כל הצוות שלנו עבר הכשרות נרחבות בתחום, כולל שמירה על חוקי בטיחות – וזהו אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת חברת הדברה.

הזמנת שירותי הדברה מקצועיים

ישנם לא מעט מקרים שבהם מקקים פולשים לפתע במספרים גדולים, או נכנסים לאזורים שונים לאחר הדברה חיצונית. במקרים האלו אנשים רבים זקוקים לשירותי הדברה מקצועיים בהדברה קצרה, ובמרכז לאיכות הסביבה אנו מבצעים הדברות מהסוג הזה עבור לקוחות בכל רחבי הארץ. בין שאתם זקוקים לשירותי הדברה בהזמנה מראש, או שירותי הדברה בהתראה קצרה – אצלנו תקבלו שירותי מקצועי בכל עת, במחירים נוחים ועם הבטחה לתוצאות.

הדברה ירוקה וידידותית לסביבה

ישנן מגוון שיטות הדברה כיום, ואחת היעילות ביותר היא הדברה ירוקה. השיטה הזו היא שיטה מתקדמת שיש בה שימוש בחומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה. החומרים האלו הם ידידותיים לסביבה לעומת חומרי הדברה כימיים, ולכן אנשים רבים בוחרים מעדיפים את השיטה הזו על פני שיטות אחרות.

במרכז לאיכות הסביבה אנו מתמחים בהדברה ירוקה של מזיקים מכל הסוגים, לרבות מקקים. אם אתם מחפשים שירות הדברת ג'וקים ברמת גן או בכל אזור אחר – פנו אלינו, ואנו נספק לכם שירות מקצועי עם תוצאות מובטחות, בשיטות ידידותיות לסביבה.

שמחים לתת שירות

מחפשים מדביר ברמת גן והסביבה? 

צוותינו ישמחו לתת לכם שירות ולענות על כל שאלה והתייעצות.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים ברמת גן, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: