הדברת ג'וקים בתל אביב

חברת הדברה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למרכז לאיכות הסביבה. אנו מספקים שירותי הדברה וריסוס נגד ג'וקים בתל אביב וסביבתה הקרובה, תוך הקפדה על זמינות מלאה ואף מידית בעתות חירום.

תל אביב הסמוכה לקו החוף, ידועה במזג האוויר ההביל והלח המלווה אותה לאורך חודשי הקיץ החמים. נוסיף לכך את מגוון הגינות הציבוריות וצמחייה העירונית הענפה לאורכם של הרחובות, יחד עם מסעדות רבות וצפיפות אוכלוסין, והרי לנו מתכון משובח להופעתם של חרקים.

קשה להאשים אותם, שהרי הם נהנים מתנאי מחיה לא רעים כלל 🙂 אך בדיוק בשביל זה אנו כאן.

במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים שירות מקצועי ומידי להדברת ג'וקים בת"א, תוך נקיטת צעדי הדברה ירוקים הנעזרים בחומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה.

הדברה בהתאמה אישית

התאמה אישית? מה כבר יש להתאים? ובכן, לא כל אזור מצריך ריסוס נגד ג'וקים, ולא כל אזור מצריך הטמנת רעלים נגד ג'וקים.

כל מקום ומקום עם הנסיבות שלו ותנאי השטח שלו.

לשם כך, אנו עורכים עם כל לקוח ולקוחה שיחת אפיון מקדימה, וזאת כדי להיערך מבעוד מועד ולהגיע עם כל הציוד הנדרש למתן פתרון לאלתר.

זמינות לכל אורך שעות היממה

במרכז לאיכות הסביבה אנו שמחים להציע ללקוחותינו שירותי הדברה 24 שעות ביממה הנערכים על-ידי מדבירים מוסמכים המחזיקים ברישיון מטעם המשרד להגנה על הסביבה.

ראו בכך כטיפ חשוב: הקפידו לדרוש את הצגת תעודת ההסמכה הנדרשת. זוהי ערובה לעבודה מקצועית ומיומנת שתביא למיגור הבעיה, אך גם ערובה לכך שאיש המקצוע ישתמש אך ורק בחומרי הדברה המורשים על-פי חוק ובמינון שאיננו מסכן איש.

מאפייני התיקנים

ג'וקים, תיקנים, חרקים, מקקים – מגוון שמות שמתארים את היצור שמעורר ברבים רתיעה וגועל.

הנה כמה מאפיינים שכדאי להכיר:

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

מכירים את התיקנים הארוכים והמפחידים?

זהו התיקן, כאשר הוא מגיע לאורך של עד 4.5 ס"מ.

צבעיו חום ואדום, וכן.. הוא מסוגל לעוף.

תיקן גרמני

גם הוא מוכר, אך פחות מאפיין. גודלו 1.5 ס"מ. 

צבע חום כהה, ומסוגל לעוף..

תיקן מזרחי

יצור מאיים אף הוא, המגיע לעד 2.5 ס"מ.

חום כהה, ומסוגל לעוף.

תיקן פסים

תיקן קטן המגיע עד לכ-1.5 ס"מ.

בעל פסים רחבים על החזה ואיננו מסוגל לעוף.

תיקן שדה

מגיע עד לאורך של כ-2 ס"מ.

בעל צבעים חומים בהירים ואיננו עף.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

תל אביב היא אחת הערים הצפופות והתוססות ביותר בישראל. בשנים האחרונות היא עוברת תהליכים של צמיחה מואצת, עם מבני מגורים ומשרדים שנבנים מדי יום, וכן בנייתה של הרכבת הקלה. אחת מהתוצאות של התהליכים האלו היא הופעה של מקקים במספרים גדולים.

מדובר בבעיה רווחת באופן כללי, בייחוד בימי הקיץ, אך תהליכי בניה מחריפים אותה בכל פעם מחדש. אם אתם מחפשים שירות הדברת ג'וקים בתל אביב, במרכז לאיכות הסביבה נשמח לספק לכם שירות מותאם אישית, עם הדברה ירוקה והבטחה לתוצאות.

כיצד אתם מבצעים הדברת ג'וקים בתל אביב?

ההתמחות שלנו במרכז לאיכות הסביבה היא הדברה בשיטות ירוקות. פירוש הדבר הוא שאנו משתמשים בחומרים מיוחדים בעלי רעילות משתנה (נמוכה) שגורמת להדברה יעילה של מזיקים מסוגים שונים, לרבות מקקים. ישנן מגוון שיטות הדברה כיום, והדברה ירוקה היא אחת הפופולריות ביותר הודות ליעילות שלה, והודות לכך שהיא ידידותית לסביבה ולכל מי שנמצא בה.

במרכז לאיכות הסביבה אנו מבצעים את ההדברות על ידי ריסוס של האזורים שיש בהם מקקים. לפני תחילת העבודה, אנו בודקים באילו מקקים מדובר, מכיוון שיש מספר זנים שונים של החרקים האלו. לאחר שאנו יודעים באילו מקקים מדובר, אנו מתחילים בהדברה, ומוודאים לכסות כל אזור שבו המקקים עלולים להיות.

בנוסף, אנו בודקים אם יש קינים של המזיקים האלו כדי לוודא שהם לא ישגשגו מחדש. התוצאה היא הדברה יעילה במיוחד של מקקים, עם תוצאות ארוכות טווח וללא הרעלה של הסביבה.

עבודות הדברה עם רישיון בלבד

כאשר אתם מחפשים שירות הדברת ג'וקים בתל אביב או בכל מקום אחר, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא האם יש לחברה שאתם שוקלים לקחת את שירותיה רישיון מקצועי ותקף בתחום. הדברה דורשת ידע מקצועי על הביולוגיה של מזיקים שונים, ידע על שיטות הדברה וכמובן גם ניסיון בתחום.

במרכז לאיכות הסביבה כל המדבירים שלנו הם בעלי רישיון הדברה בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה. אנו עובדים באופן מורשה, עם חומרי הדברה איכותיים, ומעניקים אחריות מלאה על כל עבודה. אם אתם סובלים מפלישה של מקקים לאזורכם, אנו נגיע במהרה ונספק לכם שירות מקצועי עם תוצאות איכותיות.

זמינות גבוהה בכל עת

כאשר מבחינים במזיקים, מכל סוג שיהיה, חשוב לפעול במהרה לפני שהם יתפשטו או יתרבו. אם אתם זקוקים לשירות הדברת ג'וקים בתל אביב או באזורים אחרים – פנו אלינו. אנו זמינים ללקוחותינו 24/7, ומספקים שירות איכותי במחירים נוחים. אנו מגיעים לכל האזורים בארץ, מצפון ועד דרום, ונשמח לעזור לכם להיפטר מבעיית המזיקים כמה שיותר מהר.

אם יש לכם שאלות על השירותים שלנו – פנו אלינו בכל עת. אנו מספקים שירותי הדברה חרקים, מכרסמים, וכן שירותי הרחקת יונים ושירות לכידת בעלי חיים בשיטות הומניות, ונשמח לתת לכם מענה ושירות לכל בעיה.

שמחים לתת שירות

מחפשים מדביר בתל אביב והסביבה? 

צוות המרכז לאיכות הסביבה שמח להעניק שירות איכותי ומקצועי.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בתל אביב, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: