הדברת ג'וקים במרכז

חברת הדברה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למרכז לאיכות הסביבה, מומחים להדברת ג'וקים בכל מרכז הארץ ובזמינות מידית.

ג'וקים, מקקים, חרקים, אין זה מקרי שהם זוכים לכל כך הרבה כינויים; הרי שמדובר באחת מן הבעיות התברואתיות הנפוצות ביותר בארץ ובעולם.

ביישובים באזור המרכז הסמוכים לאזורי טבע, הרי שבעיית ג'וקים היא דבר שבשגרה, ובערים השוכנות בסמוך לקו החוף שהופך להביל ולח במהלך ימות הקיץ החמים, הרי שמדובר בבעיה שצצה מדי שנה ושנה. מאות ג'וקים צובאים בהמוניהם על חדר המדרגות של הבניין, פולשים אל הבתים ועושים כל שעולה על רוחם בחצרות בתים פרטיים.

לרשותנו הידע המקצועי והניסיון הרב המאפשרים לנו לפתור את הבעיה באופן מידי וללא דיחוי, כל זאת תוך שימוש בחומרי הדברה ירוקים ובעלי רעילות נמוכה.

הדברה המותאמת באופן אישי

החל מפיזור רעלים הנישאים על-ידי החרקים אל גבי אזורי המסתור ועד לריסוס ייעודי; ישנן טכניקות שונות בהן נהוג להדברת חרקים, כאשר אנו בוחרים את הטכניקה הנכונה ביותר לאזור המדובר.

צוות המרכז לאיכות הסביבה מתחייב למתן שירות המותאם באופן אישי לתנאי השטח ולנסיבות אשר הובילו לנוכחותם המוגברת של החרקים השונים.

באופן הזה, אנו מבטיחים שירות מקצועי המקנה פתרון ללא דיחוי.

זמינים 24 שעות

בהזמינכם שירותי הדברה מטעם המרכז לאיכות הסביבה, הרי שאנו שמחים להעמיד לרשות לקוחותינו מדבירים מוסמכים הזמינים בכל עת.

לכולנו ברור עד כמה בעיית ג'וקים יכולה לתפוס אותנו לא מוכנים, ולהפוך בין רגע למטרד קשה מנשוא.

אנו זמינים עבורכם בכל עת, ואם מדובר בשעות הערב, הרי שמומלץ ליצור עמנו קשר טלפוני על פני השארת הודעה באתר אשר תיענה רק ביום שלמחרת.

סוגי ג'וקים

להלן טבלה המתמצתת את עיקרי מאפייניהם של החרקים:

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

בעל גוף באורך 4.5 ס"מ.

צבעיו חום ואדום.

מתאפיין ביכולת תעופה.

תיקן גרמני

בעל אורך על סך1.5 ס"מ. 

צבע חום כהה.

בעל יכולת תעופה.

תיקן מזרחי

בעל אורך המגיע עד לכ-2.5 ס"מ.

חום כהה, ובעל יכולת תעופה.

תיקן פסים

בעל אורך של עד כ-1.5 ס"מ.

מתאפיין בפסים רחבים על אזור החזה.

איננו עף.

תיקן שדה

בעל אורך כ-2 ס"מ.

צבע חום בהיר.

איננו עף.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

מקקים, הידועים בישראל כ"ג'וקים" מהווים בעיה גדולה – בייחוד בחודשי הקיץ החמים. החרקים האלו פולשים לבתים, ואם לא מטפלים בבעיה בזמן – היא רק הולכת ומחמירה. במרכז לאיכות הסביבה אנו מבצעים הדברה מקצועית ויעילה של מקקים בכל רחבי הארץ, לרבות הדברת ג'וקים במרכז, והשירות היסודי שלנו מאפשר ללקוחותינו ליהנות מסביבה נקייה ונעימה.

אפיון תיקנים והדברה מותאמת אישית

במדינת ישראל יש כמה סוגים של מקקים שפולשים לחצרות, מבני מגורים, בתי עסק, ומקומות אחרים. תיקן גרמני, תיקן אמריקאי, תיקן מזרחי ותיקנים אחרים פולשים לעתים במספרים קטנים, אף לרוב מדובר בפלישה במספרים גדולים.

מלבד זאת, תיקנים מתרבים במהרה, כך שהם יכולים ליצור קינים לפני שמבחינים בכך. כדי לפתור את הבעיה, חשוב לבצע הדברה מותאמת אישית לפי סוג התיקנים שפלשו לאזור שלכם. הדברת ג'וקים במרכז על ידי המרכז לאיכות הסביבה מתבצעת רק לאחר בדיקה של אחד המומחים שלנו. לפני שאנו מתחילים בהדברה, אנו בודקים אילו תיקנים פלשו למקום, האם יש קינים, מה היקף הפלישה, ועוד. לאחר הבדיקה, אנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ, ולאחר אישורם – מתחילים בהדברה.

ריסוס נגד מקקים בשיטות ירוקות

המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בהדברה בשיטות ירוקות. ישנן כמה שיטות הדברה של מקקים, כמו הדברה בג'ל, אך השיטה היעילה והנפוצה ביותר היא ריסוס נגד ג'וקים. במרכז לאיכות הסביבה אנו מבצעים ריסוס באמצעות חומרי הדברה ירוקים, שנחשבים כידידותיים יותר לסביבה. החומרים האלו פותחו במיוחד כדי לספק מענה לבעיות של מזיקים שונים, תוך שמירה על הסביבה. החומרים האלו הם בעלי רעילות נמוכה ומשתנה, ומשתמשים בהם בהתאם לסוג המזיקים שנמצאים בסביבה או במבנה.

השירות שלנו ניתן בהתאמה אישית כאמור, ואנו מבצעים הדברה בריסוס לפי סוג המקקים ולפי היקף הפלישה שלהם. הריסוס מתבצע באזורים שבהם יש את המקקים, וכן בפינות נסתרות ובכל מקום אחר שבו המקקים עלולים לשגשג. התוצאה היא סביבה נקייה מג'וקים, ותוצאות לטווח הארוך.

שירות מקצועי סביב השעון

הדברת ג'וקים במרכז או בכל אזור אחר זמינה לכם סביב השעון. הצוות שלנו זמין גם במצבי חירום, ואנו מבצעים הדברות בהתראה קצרה, בכל אזור בארץ. אם אתם צריכים שירות הדברה מקצועי – אנו כאן עבורכם. כל המדבירים שלנו מחזיקים ברישיון מטעם המשרד להגנה על הסביבה – מה שחשוב שיהיה לכל צוות הדברה. הרישיון מעיד על מקצועיות וניסיון בתחום ההדברות, וזה בדיוק מה שאנו מציעים ללקוחותינו.

הזמנת שירותי הדברה במרכז

אם אתם צריכים שירותי הדברת ג'וקים במרכז או בכל אזור אחר בארץ – אנו כאן עבורכם. אתם יכולים ליצור עמנו קשר בכל עת, ונשמח לתת לכם מענה מותאם אישית עבור כל הצרכים שלכם. מלבד הדברה של מקקים, אנו מציעים הדברה של מזיקים אחרים – לרבות חרקים אחרים ומכרסמים, עם שירות מקצועי ללא תחרות וחומרי הדברה ידידותיים לסביבה.

שמחים לתת שירות

צוות המרכז לאיכות הסביבה זמין עבורכם לכל שאלה והתייעצות.

ביצירת קשר עמנו נאפיין יחד אתכם את הנושא המדובר וזאת כדי להקנות טיפול יעיל ומכוון מטרה.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים במרכז הארץ, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: