הדברת ג'וקים בראשון לציון

חברת הדברה

תוכן עניינים

המרכז לאיכות הסביבה מספק מגוון רחב של שירותי הדברה לכל צורך ובכל היקף. לרשותנו מדבירים מוסמכים באזור ראשון לציון בזמינות לשירותי הדברה מהיום להיום.

העיר ראשון לציון מתאפיינת באקלים לח בחודשי הקיץ החמים. בשילוב עם צפיפות אוכלוסין רבה, מסעדות רבות, פארקים מוריקים וגנים ציבוריים לאורכה ולרוחבה, הרי שמדובר בקרקע פורייה עבור חרקים ומקקים שונים.

מבנים רבים, וכן בתים פרטיים, סובלים בחודשי הקיץ מנוכחות מוגברת של חרקים. לעתים הדבר מתעורר יום בהיר אחד, כאשר מאות חרקים צובאים על חדר המדרגות, ולעתים בתהליך הדרגתי אך כזה המרגיש כמעין 'מלחמת התשה'.

צוות המרכז לאיכות הסביבה שמח להציע שירות הדברה מקצועי ומיומן, וזאת במטרה למגר את התופעה לאלתר. לרשותנו צוותים מקצועיים בזמינות מידית לכל פרויקט.

הדברת מקקים בראשון לציון בהתאמה אישית

הדברתם של מקקים צריכה להתמקד בראש ובראשונה במקור שממנו הם הגיעו.

האם מדובר בבעיה הנובעת מקרבה לאזור טבע? או אולי קרבה לאזור המקנה לחרקים מסתור במרבית שעות היממה?

דרך שיחת אפיון ראשונית מול המוקד הארצי שלנו (המתופעל אף הוא על-ידי מדבירים מוסמכים), אנו נשמח להבטיח במדויק את תנאי השטח המדוברים, ולבנות תכנית פעולה שתביא למיגורה של התופעה.

ניערך עם כל הציוד הנדרש, ונצא לדרך.

מדביר ג'וקים בראשון לציון 24 שעות

לרשות לקוחותינו, המרכז לאיכות הסביבה זמין בעתות חירום 24 שעות ביממה.

הדברת חרקים יכולה לעתים לתפוס אותנו לא מוכנים, כאשר יום בהיר אחד החרקים בוקעים והופכים את חיינו לגיהינום מובהק, יש שיתארו זאת כמעין סרט אימה.

לרשותנו צוותים הערוכים למתן שירות ומענה מקצועי מהיום להיום, וגם בשעות לא שעות. שירותינו כוללים: ריסוס לבית, הדברת עשבים בפארקים וחצרות בתים פרטיים, ועד לפעולות הדברה עבור מרכזים מסחריים ורבי קומות.

תיקנים: מאפיינים בולטים

אלו הם המאפיינים הבולטים ביותר לתיקנים וחרקים:

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

התיקן הגדול שמטיל אימה על מרביתנו.

הוא מגיע לאורך של כ-4.5 ס"מ, בעל צבעים חומים ואדומים.

ולמרבה הצער.. זהו חרק 'בריא' שמסוגל לעוף היטב.

תיקן גרמני

תיקן קטן אך בהחלט יודע להטביע את חותמו על הסביבה.

מגיע לאורך של עד 1.5 ס"מ. 

יכול לעוף ומתאפיין בצבעים חומים בכהות בינונית.

תיקן מזרחי

תיקן גדול אף הוא, המגיע לאורך של עד 2.5 ס"מ.

צבע חום כהה וכן תיקן המסוגל לעוף.

תיקן פסים

תיקן באורך של כ-1.5 ס"מ.

התיקן מתאפיין בפסים על גבי חזהו, ומכאן שמו.

איננו מסוגל לעוף.

תיקן שדה

תיקן קטן-בינוני המגיע לאורך של כ-2 ס"מ.

צבעים חומים בהירים.

תיקן זה איננו מסוגל לעוף.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

מקקים מהווים בעיה נפוצה במיוחד ברחבי הארץ, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. המקקים, שיש מהם כמה סוגים, נכנסים לבתים פרטיים, דירות מגורים, בתי עסק, מוסדות, וגם פולשים לאזורים חיצוניים, כמו גינות, במספרים גדולים. בעיית המקקים היא לא רק בעיה אסתטית, אלא בעיה שעלולה להוביל ללכלוך רב, שגשוג של מזיקים אחרים וגם למטרד בריאותי.

לכן, חשוב לבצע הדברה מקצועית של מקקים, עם חברה שזמינה באזור המגורים שלכם. המרכז לאיכות הסביבה מספק את שירותיו בכל רחבי הארץ – כולל העיר ראשון לציון. אם אתם מחפשים שירות הדברת ג'וקים בראשון לציון שמביא לתוצאות – אנו כאן עבור

מה אנחנו עושים?

המרכז לאיכות הסביבה מתמחה במספר תחומים: הרחקת יונים בשיטות הומניות, הרחקת בעלי חיים וכן הדברה של מזיקים שונים – כולל מקקים. אנו משתמשים בשיטות מיוחדות כדי לעזור ללקוחותינו להיפטר ממקקים – שיטות 'ירוקות' וידידותיות לסביבה.

הדברת ג'וקים בראשון לציון ובכל אזור אחר בשיטות הללו היא הרבה יותר בטיחותית ונקייה משיטות אחרות. מדוע? מפני שחומרי הדברה ירוקים כוללים רכיבים ברעילות נמוכה שמפחיתים במידה משמעותית את הנזקים לסביבה.

לפני הפיתוח של שיטות ירוקות להדברה, היה שימוש נרחב בכימיקלים שונים להדברה. החומרים האלו הדבירו מזיקים ביעילות, אך הם גבו מחיר כבד מהסביבה. לאורך השנים נוצר ביקוש לשיטות שאינן מזיקות לסביבה, אבל כן עוזרות להיפטר ממזיקים.

חומרי הדברה ירוקים הם בחזית כיום, ומרבית האנשים מעוניינים בשיטת ההדברה הזו על פני שיטות אחרות. החומרים שבהם אנו משתמשים מוכיחים את יעילותם בכל פעם מחדש; הצוות של המרכז לאיכות הסביבה מבצע ריסוסים מבוקרים של מקקים ואזורי הפלישה שלהם, וכך אנו עוזרים ללקוחותינו להיפטר מהמטרד הזה

הזמנת שירותי הדברת ג'וקים בראשון לציון

אם אתם סובלים מבעיית מקקים בראשון לציון או בכל אזור אחר – אנו כאן עבורכם. המרכז לאיכות הסביבה מחזיק ברישיון הדברה מטעם המרכז להגנה על הסביבה, ואנו עובדים בשיטות המתקדמות והבטוחות ביותר בתחום.

צוות המדבירים שלנו כולל מקצוענים עם ניסיון בתחום, וכן הכשרה נרחבת בכל מה שנוגע למזיקים. כפי שנאמר, ישנם סוגים שונים של מקקים, ולכן אופן הטיפול בכל אחד מהם הוא שונה. כאשר מזמינים את השירותים שלנו, אנו בוחנים את המצב לעומקו, מגלים באילו מקקים מדובר, היכן בדיוק נמצאים המקקים, האם הם בנו קינים, וכן פרטים אחרים שעוזרים לנו לבצע את עבודתנו באופן מדויק.
רק לאחר מכן אנו מבצעים את הריסוס, והתוצאה היא פתרון יעיל ומהיר נגד מקקים.

דברו איתנו

המרכז לאיכות הסביבה זמין ללקוחות בכל רחבי הארץ, 24/7. אנו מקפידים לתת שירות מהיר ומקצועי בכל עת, ואנו עובדים עם לקוחות מכל המגזרים. אם אתם זקוקים לשירות הדברת ג'וקים בראשון לציון או בכל אזור אחר – צרו עמנו קשר. כל השירותים שלנו זמינים במחירים נוחים במיוחד, עם אחריות על התוצאות ושירות מקצועי ואדיב ללא תחרות.

שמחים לתת שירות

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בראשון לציון והסביבה, צוותינו ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בראשל"צ, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: