הדברת ג'וקים בחולון

חברת הדברה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למרכז לאיכות הסביבה המספק שירותי הדברה וריסוס נגד ג'וקים בחולון ובכל ערי ויישובי הסביבה.

חולון בדומה לערים רבות נוספות הסמוכות לקו החוף, מתאפיינת בתנאי לחות גבוהים בחודשי הקיץ החמים. נוסיף לכך את העובדה כי מדובר בעיר ובה מגוון רחב של גנים ציבוריים ואף פארקים רחבי ידיים, ואת הצפיפות בשכונות הוותיקות, כדי לספק את כל תנאי המחייה הדרושים לחרקים ומקקים.

מדי קיץ וקיץ, העיר מתאפיינת במכת חרקים הצובאים על מבנים, ושהופכים את הכניסה לחדרי המדרגות למאתגרים ומטילי אימה.

אנו במרכז לאיכות הסביבה יושבים בתל אביב ומגיעים באופן מידי לכל אזור ואזור בעיר חולון הסמוכה. לרשותנו  מגוון של מדבירי חרקים בחולון מוסמכים ואיכותיים, אשר יפתרו את בעיית החרקים ללא דיחוי.

הדברת מקקים בחולון בהתאמה אישית

האם מדובר בבעיית חרקים הנובעת מסמיכות לאזור טבע? או אולי בעיית חרקים הנובעת מחריצים במבנה אשר מאפשרים לחרקים ליהנות מסביבת מחייה טובה ומסתור?

את כל השאלות המנחות אנו נבחן יחד אתכם במהלך השיחה הראשונית. השיחה מול המוקד הארצי איננה נערכת אל מול מוקדנים חסרי ניסיון, כי אם מדבירים לכל דבר ועניין אשר ידעו לאפיין כל צורך בטרם הגעתו של איש מקצוע אל המבנה.

מדביר ג'וקים בחולון 24 שעות

שירותי הדברה מקצועיים המוענקים 24 שעות ביממה.

אנו מודעים לעובדה כי לעתים הצורך בהדברת חרקים יכולה להידרש מעכשיו לעכשיו לאור נוכחותם בעשרות ואף במאות.

שירותינו כוללים מענה עבור כל סוגי ההדברות ולאורך כל שעות היממה כגון: ריסוס לבית, הדברת עשבים בפארקים ובחצרות ועד להדברות של מבנים רבי קומות ומבנים מסחריים.

מאפייני התיקנים

להלן מספר פרטים שכדאי להכיר על התיקנים:

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

אורכו של התיקן האמריקאי עומד על כ-4.5 ס"מ.

בעל צבעים חומים ואדומים ויכולת תעופה.

תיקן גרמני

באורך של כ-1.5 ס"מ. 

בעל יכולת תעופה וצבעים חומים כהים.

תיקן מזרחי

גם הוא תיקן גדול למדי, המגיע עד לכ-2.5 ס"מ.

צבע חום כהה ויכולת תעופה.

תיקן פסים

תיקן באורך של כ-1.5 ס"מ.

פסים רחבים על גבי החזה ואיננו עף.

תיקן שדה

באורך של כ-2 ס"מ.

צבעים חומים בהירים ואיננו עף.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

אם אתם גרים בעיר חולון וזקוקים להדברת מקקים מקצועית – אצלנו תוכלו ליהנות משירות מקצועי בכל עת. המרכז לאיכות הסביבה מספק שירותי הדברת ג'וקים בחולון ובכל רחבי הארץ, עם שיטות הדברה ירוקות וידידותיות לסביבה. השירותים שלנו זמינים סביב השעון ובמחירים נוחים במיוחד, ואנחנו זמינים לספק לכם מענה בכל עת ובכל מקום בארץ.

הדברה ירוקה במאה ה-21

הדברה ירוקה הפכה להיות השיטה המועדפת והפופולרית ביותר במאה ה-21. לפני פיתוח השיטה הזו, נעשה שימוש נרחב בריסוס עם חומרי הדברה שהכילו כימיקלים מזיקים בכמות גבוהה. החומרים הכימיים האלו עזרו להיפטר ממקקים, אך היו להם תופעות לוואי שליליות: ריסוס בכימיקלים גרם לנידוף של החומרים האלו באוויר ולזיהום הסביבה.

בנוסף, ריסוס של חומרי הדברה באזורים חיצוניים הביא לזיהום האדמה והסביבה, וגם לנזקים לבעלי חיים וחיות מחמד. כדי למנוע את הבעיות האלו פותחו חומרי הדברה מיוחדים שמכילים חומרי הדברה בכמויות נמוכות יחסית. כיום הדברה ירוקה היא המבוקשת ביותר הודות לעובדה שהיא יעילה וגם אינה מזיקה לסביבה.

הדברת ג'וקים בחולון עם המרכז לאיכות הסביבה מתבצעת באמצעות חומרי הדברה ירוקים שקיבלו תו תקן, ובאמצעות צוות מדבירים מקצועי שמעניק שירות איכותי בכל עת.

הזמנת שירותי הדברה מקצועיים

הדברת ג'וקים בחולון זמינה לכם בכל עת, עם המרכז לאיכות הסביבה. כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר, אנו בודקים תחילה את היקף הפלישה של המקקים, אם יש להם קינים וגם באילו מקקים מדובר. כאשר אנו יודעים את הפרטים האלו, הצוות שלנו מתחיל בהדברה. ישנן מגוון שיטות הדברה ירוקות כיום, אך השיטה היעילה ביותר נגד מקקים היא באמצעות ריסוס.

הצוות שלנו מבצע את הריסוס בכל האזורים שבהם יש מקקים, כך שאתם יכולים ליהנות מסביבה נקייה. ריסוס בחומרי הדברה ירוקים הוא לא רק ידידותי לסביבה, אלא מאפשר לחזור לשגרה במהרה. ברוב המקרים, ניתן לחזור למבנה מספר שעות לאחר הריסוס (תלוי בהיקף הבעיה). הודות לכך, אתם לא צריכים לעזוב את ביתכם או את בית העסק שלכם במשך מספר ימים. הצוות שלנו מבצע ריסוס ממוקד, ומאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות האפשרית.

פנו אלינו בכל עת

הצוות של המרכז לאיכות הסביבה כולל מדבירים מקצועיים עם רישיון הדברה בתוקף. הרישיון הוא חשוב, שכן הוא מעיד על ניסיון, הכשרה בתחום והרשאה לבצע הדברה מטעם המרכז לאיכות הסביבה.

אם אתם מעוניינים בשירות הדברת ג'וקים בחולון או באזורים אחרים בארץ – אנו זמינים לכם לאורך כל שעות היום והלילה. המרכז לאיכות הסביבה מעניק שירותים ללקוחות פרטיים, עסקים ומוסדות, ונשמח לספק לכם ייעוץ ושירות בכל עת שתרצו. פנו אלינו ותיהנו משירותי הדברה מהירים, איכותיים וידידותיים לסביבה.

אנו מספקים גם שירותי הדברה של מזיקים שונים, לצד שירותי לכידה וחילוץ בעלי חיים בשיטות הומניות, כך שאתם יכולים לפנות אלינו גם אם יש לכם את הבעיות האלו.

שמחים לתת שירות

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בחולון והסביבה, צוותי המרכז לאיכות הסביבה ישמחו לעמוד לשירותכם.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בחולון, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: