הדברת ג'וקים בגבעתיים

חברת הדברה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למרכז לאיכות הסביבה המעניק שירותי הדברה מקצועיים בגבעתיים ובכל ערי המרכז.

המרכז לאיכות הסביבה יושב בתל אביב ומעניק שירותי הדברה בזמינות מלאה וגבוהה לכל ערי ויישובי האזור.

גבעתיים, בדומה לרמת גן ותל אביב, שוכנת באזור הסמוך לקו החוף. כיאה לכך היא גם מתאפיינת במזג אוויר לח והביל. הוסיפו לכך את העובדה כי מדובר בעיר וותיקה ובעלת צפיפות גבוהה עם מגוון חדרי אשפה בכל בניין ובניין, יחד עם מסעדות שונות הפזורות בה וגנים ציבוריים לתפארת – והרי לכם מתכון משובח להופעתם של חרקים ומקקים.

מדי שנה ושנה, מבנים רבים 'זוכים' למתקפת חרקים הצובאים על הבניין, והופכים את הכניסה לחדר המדרגות לסיוט. הוסיפו לכך את העובדה שהם פולשים לדירותינו בקלות רבה, והרי לנו מתכון לסרט אימה פרטי משלנו.

אנו מספקים פתרונות מקיפים והרמטיים להדברת ג'וקים בגבעתיים עם מדבירים מוסמכים, וותיקים ומנוסים.

הדברת מקקים בגבעתיים בהתאמה אישית

כדי להבטיח את התוצאות המירביות לשירותי ההדברה, המרכז לאיכות הסביבה מקפיד על התאמה אישית ואפיון מקדים לכל פרויקט ופרויקט.

צוותינו ערוכים לשאול את כל השאלות הנדרשות עוד בטרם הגעתם. בשיחה עם המוקד שלנו, נבין היטב את פני השטח וניערך עם כל הציוד הנדרש וטכניקות ההדברה אשר יעניקו לכם מענה הרמטי ומידי.

מטרתנו היא לשים סוף לבעיית החרקים.

מדביר ג'וקים בגבעתיים בזמינות 24 שעות

לקוחותינו נהנים מן האפשרות להזמין שירותי הדברה מקצועיים 24 שעות ביממה.

שירותינו נועדו להבטיח את המענה המקיף ביותר לכל צורך וצורך העולה מצד לקוחותינו, החל מריסוס לבית, דרך הדברה של עשבים ועד להדברות של מבנים רבי קומות ומבנים מסחריים גדולים.

חשוב לדעת: כאשר אתם זקוקים לשירותי הדברה מידיים בעתות חירום ובשעות הערב, הרי שיש ליצור עמנו קשר טלפוני. השארת פניה באתר עלולה להיענות רק ביום למחרת.

מאפייני התיקנים

בואו נדבר מעט על מיהם אותם ג'וקים שצובאים על בתינו 🙂

סוג החרק

מאפיינים פיזיים

תיקן אמריקאי

התיקן שמעורר אימה בכולנו, בעל אורך של כ-4.5 ס"מ.

מסוגל לעוף.. למרבה הצער.. ובעל צבע חום-אדום.

תיקן גרמני

קטן אך לא פראייר, בעל אורך של כ-1.5 ס"מ. 

צבע חום כהה וכן… הוא מסוגל לעוף.

תיקן מזרחי

מגיע לגודל של עד 2.5 ס"מ.

צבע חום כהה ומסוגל בהחלט לעוף.

תיקן פסים

מקק שמגיע עד לגודל של כ-1.5 ס"מ.

הוא בעל פסים רחבים בחזהו, ולמזלנו איננו עף.

תיקן שדה

בעל אורך של 2 ס"מ.

איננו עף ובעל צבע חום בהיר.

השאירו פניה להדברה נגד ג'וקים, ונציג ישוב אליכם בהקדם:

גבעתיים הפכה להיות אחת הערים המאוכלסות ביותר בישראל. בעיר המרכזית יש גם תנופת בנייה ושיפוצים בהיקף גדול, מה שמאפשר לחדש את פניה של גבעתיים, אך גם גורם לבעיות של רעש, לכלוך והתרבות של מזיקים. מקקים הפכו להיות לבעיה גדולה בגבעתיים, והתושבים מחפשים כיום פתרונות יעילים לבעיה ההולכת וגוברת. כמו כל שירות הדברה אחר, הדברת ג'וקים בגבעתיים צריכה להתבצע רק על ידי מדבירים מוסמכים ומנוסים. כאן במרכז לאיכות הסביבה אתם תיהנו משירות מהיר ומקצועי הודות לשירותי הדברה ירוקים בהתאמה אישית.

מה זו הדברה ירוקה?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נחשפים להדברה ירוקה וליתרונות של הדברה מהסוג הזה; הדברה ירוקה היא הדברה שכוללת שימוש בחומרים כימיים, שחלקם היו מסוכנים לבריאות (כמו זרחן אורגני). כיום ידועה ההשפעה של חומרי הדברה כימיים בכמויות גדולות על צמחיה, בעלי חיים, וגם עלינו האנשים.

לכן, החל שימוש בחומרי הדברה שהם ידידותיים יותר לסביבה, ולמי שנמצא בה. כיום ישנן מגוון שיטות להדברה ירוקה שכוללות ג'ל, איבוק, ריסוס, וחומרים נוספים להדברה של מקקים ומזיקים אחרים. הדברת ג'וקים בגבעתיים בשיטות ירוקות כרוכה בשימוש בחומרי הדברה עם רעילות נמוכה, אך יעילות גבוהה. התוצאה היא סביבה נקייה ממקקים, וסביבה בטוחה יותר עבור כל מי ומה שנמצא בה.

הדברת ג'וקים בגבעתיים בשיטות ירוקות

הדברה ירוקה של מקקים מתבצעת בדרך כלל על ידי ריסוס של מקומות שבהם נצפו מקקים, ואזורים אחרים שבהם עלולים להתפתח קינים של המזיקים האלו. כאשר אתם מחפשים שירותי הדברה מקצועיים, הדבר החשוב ביותר הוא לשכור שירותים של חברה מקצועית עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.

רישיון הדברה בתוקף מעיד רבות על המקצועיות והידע של חברה/מדביר בתחום: כאשר מבצעים ריסוס, חשוב לדעת כיצד לעשות זאת, באילו מיקומים לבצע את הריסוס, כמה לרסס, ועוד. הודות להכשרה ולניסיון של המדבירים במרכז לאיכות הסביבה, אנו מעניקים את השירותים המקצועיים ביותר בתחום ההדברה הירוקה. אם אתם סובלים מבעיית מקקים – יש לה פתרון.

הזמנת שירותי הדברת מקקים

הדברת ג'וקים בגבעתיים ובכל אזור אחר תאפשר לכם ליהנות מסביבה נקייה ממזיקים וכל מה שהם מביאים עמם. במרכז לאיכות הסביבה אנו מעניקים שירותים מותאמים אישית, הודות לניסיון רב השנים שלנו וצוות המדבירים המקצועיים שאנו עובדים עמו.

כאשר לקוחותינו מתלוננים על מקקים, אנו בודקים תחילה באיזה סוג של מקקים מדובר, לפני שאנו מתחילים בריסוס. לאחר מכן, אנו מתחילים את ההדברה, תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות והזהירות הנדרשים. התוצאה היא הדברה יעילה של ג'וקים – גם במקומות שבהם המזיקים מופיעים במספרים גדולים.

אם אתם סובלים מבעיית מקקים, או בעיה של מזיקים אחרים – פנו אלינו. במרכז לאיכות הסביבה נספק לכם שירותים מקצועיים בכל עת, עם הדברה איכותית ותוצאות לטווח ארוך.

שמחים לתת שירות

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בגבעתיים והסביבה, צוות המרכז לאיכות הסביבה ישמח לעמוד לשירותכם.

המוקד הארצי שלנו מורכב מאנשי מקצוע, כך שגם בשאלה טלפונית, תזכו למענה מקיף והולם.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר מדביר ג'וקים בגבעתיים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

בכל שאלה והתייעצות, כתבו לנו בוואטסאפ, השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

התייעצו איתנו: