פתרון ליונים במרפסת

פתרון ליונים במרפסת

תוכן עניינים

מרפסות מהוות מקום מפלט שבו אפשר לצאת מהבית, בלי ללכת רחוק. למרבה הצער, לא רק אנשים אוהבים לרבוץ במרפסות, אלא גם יונים. יונים מצויות אינן חוששות להתקרב למרפסות, והן גם מקננות ומתרבות באזורים האלו. אם אתם מחפשים פתרון ליונים במרפסת, כאן נגלה לכם מה האמצעים היעילים ביותר למטרה, וכיצד תוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם ללא הפרעות.

פתרון ליונים במרפסת לפי סוג המרפסת

הרחקת יונים ממרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמקורה בחלק מהצדדים שלה. בגלל המבנה של המרפסות האלו, יונים חודרות אליהן בקלות. כדי לפתור את הבעיה הזו, מומלץ לכסות את הצד הפתוח ברשת נגד יונים. 

במרפסות שמש שאינן מקורות, ניתן להתקין חוטי רטט נגד יונים, או דוקרנים להרחקת יונים.

הרחקת יונים ממסתורי כביסה ומרפסות שירות

מרפסות מהסוג הזה מושכות יונים בכלל הגודל והמסתור שהן מספקות. זה נפוץ במיוחד למצוא יונים מקננות במרפסות שירות ומסתורי כביסה, אך זה לא אומר שלא ניתן להרחיק אותן מהאזורים האלו. 

איטום של מרפסות שירות ומסתורי כביסה באמצעות רשת מרחיק יונים בצורה יעילה במיוחד, והשיטה הזו מומלצת להרחקת יונים.

שיטות נוספות להרחקת יונים

ישנם אנשים רבים שמנסים להרחיק יונים באמצעים שונים, כמו דחלילים ופסלים של אויבים של יונים, או באמצעות תרסיסים שונים להרחקת יונים. כאשר יונים רואות פסלים שונים באופן קבוע, הן כבר לא נרתעות מהם, כך שדחלילים ופסלי ציפורים אינם עושים את העבודה.

תרסיסים מרחיקים יונים, אך הם דביקים ומושכים לכלוך רב. בנוסף, התרסיסים דורשים ריסוס מחדש בכל פעם כדי שיהיה להם אפקט מתמשך, כך שמדובר בפתרון חלקי שגורם לבעיות נוספות מלבד היונים.

מלבד רשתות ודוקרנים להרחקת יונים, יש גם סלילים מיוחדים שמרחיקים אותן. העקרון של האמצעים האלו הוא זהה – ליצור סביבה לא יציבה או בלתי חדירה ליונים. רשתות לא מאפשרות ליונים להיכנס למרפסות שמש או למרפסות שירות. דוקרנים להרחקת יונים וסלילים להרחקת יונים יוצרים סביבה לא יציבה שהיונים לא יכולות לעמוד בה. הודות לכך, הן מתרחקות ולא מקננות.

התקנה של פתרונות נגד יונים

כדי ליהנות מהיתרונות של אמצעים להרחקת יונים מהמרפסת, חשוב שהם יהיו מאיכות גבוהה, ויותקנו על ידי מקצוענים. רשתות צריכות להיות חזקות מספיק כדי שיונים לא יוכלו לחדור דרכן. סלילים נגד יונים ודוקרנים נגד יונים צריכים להיות חזקים גם הם, ועמידים בפני תנאי מזק האוויר המשתנים.

אם אתם מחפשים פתרון ליונים במרפסת שעושה את העבודה – המרכז לאיכות הסביבה זמין לכם. אנו מספקים את השירותים שלנו ללקוחות פרטיים, מוסדות ועסקים בכל רחבי הארץ, והמומחים שלנו ישמחו לתת לכם מענה. כל פתרונות הרחקת היונים שלנו הם איכותיים ועמידים, והם יאפשרו לכם להרחיק יונים לטווח ארוך במיוחד.

שאלות-תשובות

ראשית, ישנה האפשרות להתקנת רשת יונים למסתורי כביסה. זהו פתרון שניתן למצוא כמעט בכל מבנה מגורים בישראל.

ההתקנה יכולה להיעשות או באופן פרטני לדירה אחת, או באופן מקיף לכל המבנה.

למרפסות שמש מנגד, פתרון של רשת לעתים נתפס כלא אסתטי, ולכן ניתן למצוא עזרים אחרים כגון דוקרנים, סליל נגד יונים וכן מומלץ שלא להשאיר מזון בחוץ או פריטים רבים במרפסת המקנים ליונים נוחיות מסוימת (מסתור, מקום לעמוד עליו וכיוצא בכך).

ניתן לבצע הרחקת יונים עצמאית באמצעות:

עם זאת, לרוב מדובר בפתרונות לטווח קצר.

היונים למשל יידעו לזהות בהדרגה שהעורב לא מהווה איום. החומר נגד יונים מצריך שימוש חוזר פעם אחר פעם, והמכשיר הקולי נגד יונים איננו יעיל לכל מיקום ומיקום.

נאמר זאת כך: אם היונים חוזרות על אף כל הניסיונות, אז הגיעה השעה לשכור את שירותיו של בעל מקצוע.

בהחלט, ניתן להתייעץ עמנו בכל שאלה.

השיחות מול נציגי השירות שלנו נערכות ישירות עם אנשי מקצוע.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: