מדביר מוסמך

תוכן עניינים

מכרסמים וחרקים מסוגים שונים מהווים מטרד סביבתי וגם תברואתי. הגורמים האלו עלולים להעביר מחלות, והם גורמים ליצירה של פסולת רבה וגם לאלרגיות. למרבה השמחה, ישנו פתרון מודרני מזיקים והוא הדברה ירוקה. אם אתם זקוקים לשירותיו של מדביר מוסמך עבור שירותי הדברה, חשוב שתדעו מה זה מדביר עם הסמכה וכיצד לבחור מדביר מקצועי.

מה זה מדביר מוסמך?

מזיקים ביתיים נחלקים למספר קבוצות. מה שמשפיע על מזיק אחד לא משפיע על השני, ולכן חשוב להשתמש בשיטות הדברה טבעיות שמתאימות למזיקים שפלשו לשטח שלכם:

על פי החוק, הדברה היא “שימוש באמצעים כימיים להשמדה, לעיכוב התפתחות, לדחייה, להרחקה או לצמצום אוכלוסייה של מזיקים”. אלו שיכולים לעשות זאת הם מדבירים מורשים בלבד שעוברים הכשרות והסמכות בתחום. בקורסים להדברה, מדבירים לומדים על מגוון נושאים, לרבות בעלי חיים מסוכנים שנמצאים בסביבת אדם, חוקים על תקנות הרישוי מטעם המשרד להגנת הסביבה, מחלות שעוברות על ידי מכרסמים, כללי בטיחות, ועוד.

רק לאחר סיום הקורס ומעבר של תרגולים ומבחנים בתחום ניתן להפוך למדבירים מוסמכים. כלומר, מדבירים מוסמכים הם מדבירים שעוברים הכשרה שמוכרת על ידי המשרד לאיכות הסביבה וגם עוברים בהצלחה מבחנים בתחום ההדברה.

אילו סוגי מדבירים יש?

הדברה מקצועית צריכה להתבצע על ידי מדבירים מוסמכים ובעלי רישיון בלבד. ישנן מספר דרגות של רישיון הדברה והן:
רישיון מדביר בדירות: הרישיון הנפוץ ביותר שמאפשר לבצע הדברה בשטחי מגורים ועבודה בגודל שאינו עובר על 500 מ"ר, או במבנה משרדים/דירות עם 16 משרדים או דירות לכל היותר.
• רישיון מדביר במבנים ובשטח פתוח: רישיון שמאפשר לבצע הדברה בשטחים פתוחים, בנוסף לבנייני משרדים ומגורים.
• רישיון "מדביר באיוד": רישיון שכולל בתוכו את שני הרישיונות הנ"ל.
• סוגי הרישיונות הלו מגדירים באילו מקומות ניתן לבצע את ההדברה.

זקוקים לשירותי הדברה? אל תתפשרו על השירות

כמו בתחומים רבים אחרים, יש גם מדבירים שאינם מקצועיים. פירוש הדבר הוא שישנם מדבירים שעובדים ללא רישוי מתאים, ואפילו ללא הסמכות מתאימות. חשוב שלא להשתמש בשירותים של מדבירים שאינם בעלי רישיון.

כיום ישנה מגמה גורפת להשתמש בהדברה ירוקה כדי להפטר ממכרסמים ומחרקים ומזיקים אחרים. הדברה ירוקה מאפשר להדביר מזיקים בצורה יעילה באמצעות חומרי הדברה עם רמת סיכון נמוכה.

החומרים האלו הם ידידותיים לסביבה וגם לאלו שנמצאים בסביבה: חומרי הדברה ירוקה אינם מזיקים לבעלי חיים ולבני אדם, ולכן חשוב שתרכשו את שירותיה של חברת הדברה מקצועית בלבד. מדביר מוסמך ובעל רישיון בתחום משתמש בחומרים מורשים בלבד שמגנים על בריאותם של הסובבים. מרשים ללא רישיון וללא ידע מספיק בתחום משתמשים פעמים רבות בחומרים מזיקים שעלולים להוביל לתופעות לוואי לא רצויות.

שירותי הדברה מקצועיים עם המרכז לאיכות הסביבה

כדי לשמור על בריאותכם ועל בריאותם של הסובבים אתכם, חשוב שתשכרו את שירותיה של חברה מקצועית ומורשית בלבד. במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים שלל שירותים, לרבות הדברת חרקים ומכרסמים, וכל המדבירים שלנו הם בעלי רישיונות חוקיים בתוקף. אם אתם מחפשים מדביר מוסמך, נשמח לספק לכם שירות מקצועי בפרישה ארצית, ולאפשר לכם ליהנות מסביבה נקייה ממזיקים.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: