כמה עולה הדברה?

תוכן עניינים

מזיקים שונים, כמו חרקים ומכרסמים, מהווים מטרד אמיתי, בייחוד בימי הקיץ. המזיקים האלו גורמים לנזקים שונים לסביבה הביתית, גורמים ללכלוך וגם עלולים להעביר מחלות. כדי להיפטר מהמטרד הזה, חשוב להשתמש בשירותי הדברה מקצועיים. אם אתם מחפשים מדבירים מקצועיים, במרכז לאיכות הסביבה זמינים לכם מדבירים מוסמכים וכאן נגלה לכם כל מה שצריך על הדברות, כולל כמה עולה הדברה.

הדברות מקצועיות: מה חשוב לדעת?

ישנם מגוון מזיקים בישראל שפולשים לשטחים עירוניים ושטחים אחרים שבהם מתגוררים אנשים: חולדות, עכברים, מכרסמים נוספים, מקקים, נמלים, פשפשים, ומזיקים אחרים אינם נעלמים מעצמם. כדי להיפטר מהמזיקים האלו יש לבצע הדברה מקצועית באמצעות כלים מקצועיים, חומרי הדברה מותרים לשימוש וכן מדבירים מקצועיים.

במרכז לאיכות הסביבה אנו מתמחים בכל סוגי ההדברה, כולל הדברה של מכרסמים וחרקים. הצוות שלנו זמין לכם בפריסה ארצית – מצפון ועד דרום, ואנו מספקים את השירותים המקצועיים שלנו ללקוחות פרטיים, עסקים ומוסדות. כל צוותי ההדברה שלנו הם בעלי רישיון הדברה, מה שחשוב במיוחד להדברות; כאשר מבצעים הדברה יש להשתמש בחומרים בטוחים ומורשים לשימוש. ישנם חומרי הדברה שמכילים כימיקלים שמזיקים לסביבה ולכל מי שנמצא בה, ולכן חשוב שתבחרו במדבירים בעלי רישיון שמשתמשים בחומרים איכותיים עם רעילות נמוכה.

ביצוע הדברות באישור המשרד לאיכות הסביבה

מדבירים מקצועיים צריכים להחזיק ברישיון מטעם משרד הבריאות; בחברת ירוק הדברות כל המדבירים שלנו הם בעלי רישיון הדברה בתוקף, והצוותים שלנו עוברים הכשרות והשתלמויות קבועות כדי להתעדכן בכל מה שחדש בתחום ההדברות.

בנוסף, אנו מבצעים בדיקות שגרתיות כדי לוודא שכל המדבירים שלנו מחזיקים ברישיון בתוקף. הבריאות של לקוחותינו חשובה לנו, ואנו מקפידים להשתמש בשירותים מקצועיים של מדבירים מורשים בלבד.

כיצד מתבצעות הדברות עם המרכז לאיכות הסביבה?

כדי לדעת כמה עולה הדברה, חשוב לבצע תחילה הערכה של המצב. לפני שאנו מבצעים הדברה, אנו בודקים את השטח הנגוע כדי לבדוק אילו מזיקים יש בו, כמה מזיקים ישנם ובאילו מקומות המזיקים נמצאים. לאחר ביצוע ההערכה הזו, אנו יודעים באילו אמצעי הדברה להשתמש ובאילו כמות של חומרי הדברה עלינו להשתמש.

הודות לכך, הצוותים שלנו מבצעים הדברות מקצועיות עם תוצאות ארוכות טווח. בנוסף, אנו מעניקים אחריות מלאה על כל הדברה. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים שירות מקצועי, עם תעודת אחריות לאחר סיום העבודה.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: