איך נפטרים מזבובים קטנים במטבח

תוכן עניינים

זבובים קטנים במטבח מהווים מטרד במהלך כל השנה, ובייחוד בימי הקיץ החמים. כדי להיפטר מהמזיקים האלו, חשוב לבצע מספר פעולות, כפי שנראה בהמשך. מלבד זאת, חשוב לדעת איך נפטרים מזבובים קטנים במטבח באמצעות שירות הדברה מקצועי, וכאן נגלה מה חשוב לדעת על שירותי הדברה מהסוג הזה.

איך נפטרים מזבובים קטנים במטבח: פעולות ראשוניות

אם יש לכם זבובים קטנים במטבח, אתם צריכים לעשות מספר דברים כדי למזער את התופעה, כמו:

בדקו אם ישנו אוכל שנרקב במטבח

זבובונים נמשכים לחומרים אורגניים נרקבים, ולעתים יש במטבח מזון שמתפרק בלי שאנו שמים לב לכך. תהליך הריקבון מואץ בימי הקיץ, כך שזה לא נדיר לראות זבובונים במטבח בימים החמים בשנה. כדי למזער את תופעת הזבובונים, חשוב לבדוק את הארונות במטבח ולראות אם ישנו מזון שנרקב או התקלקל. בנוסף, מומלץ לבדוק את האזורים שבהם אתם שומרים פירות וירקות. ייתכן ויש שם פרי או ירק שנרקבו, ויש לפנות אותם לפח.

זרקו את האשפה לעתים תדירות

הפח הוא מקור למזון רב עבור זבובונים. אם אתם משליכים אוכל מוכן או פירות וירקות לפח, פנו אותו באופן תדיר. זבובונים נמשכים למזון נרקב, ומעבר לכך – הם משריצים רימות ומתרבים כאשר יש בסביבתם מקור מזון. הפח הוא מוקד משיכה מרכזי לזבובונים במטבח, וחשוב לפנות אותו וגם לשטוף את הפח מדי פעם כדי להיפטר משאריות מזון.

נקו את פתחי הניקוז במטבח

מלבד מקורות מזון שניתן לראות בעין, זבובונים נמשכים גם לחומרים אורגניים שנרקבים בפתחי ניקוז. לכן, חשוב לנקות את פתחי הניקוז כדי למנוע שגשוג של זבובונים. תוכלו לעשות זאת באמצעות אקונומיקה או חומרי ניקוי שנועדו לפתחי ניקוז. מזגו את החומרים האלו לתוך הכיור ופתחים אחרים במטבח. חכו כ-20 דקות, ומזגו 2 כוסות מים לפחות לתוך הפתחים כדי לנקות חומרים אורגניים ואת חומרי הניקוי.

נקזו מים עומדים

מים גם הם מאפשרים לזבובונים ומזיקים אחרים להתרבות. לכן, חשוב לנקז מים עומדים בסביבת המטבח, וגם באזורים אחרים בביתכם. מים עומדים עשויים להיקוות בעציצים, באזורים עם לחות גבוהה ואזורים שבהם אתם משתמשים במים לניקוי או למטרות אחרות.

כיצד להיפטר מזבובונים קטנים במטבח לטווח הארוך

כעת שאתם יודעים כיצד למתן את בעיית הזבובונים, נגלה איך נפטרים מזבובים קטנים במטבח לטווח הארוך. כדי לעשות זאת, חשוב להשתמש בשירותי הדברה מקצועיים. במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים שירותי הדברה ירוקים עבור לקוחות בכל רחבי הארץ, עם צוות מדבירים מקצועי וחומרי הדברה שעומדים בתקנים מחמירים.

חומרי ההדברה שלנו הם בעלי רעילות נמוכה ויעילות גבוהה, כך שהם מביאים לתוצאות מיטביות. הצוות שלנו יבדוק את מקור הזבובונים ויבצע ריסוס מקצועי שיעזור לכם להיפטר מזבובונים במטבח, וליהנות מסביבה נקייה ונעימה לאורך כל השנה.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: