איך להרחיק עכברים

תוכן עניינים

עכברים מהווים בעיה קטנה, אך גדולה, עבור אנשים רבים: המכרסמים הקטנים האלו אמנם נראים תמימים, אך הם מסבים נזק רב לרכוש, לתבואה חקלאית ועלולים גם להפיץ מחלות מסוכנות. כאשר מבחינים בעכבר, ייתכן שמדובר בבעיה של פלישת עכברים נוספים. לכן, חשוב לדעת איך להרחיק עכברים, ומה חשוב לדעת במקרה של פלישת עכברים.

עכברים בסביבה הביתית: מה חשוב לדעת?

יש שני מינים עיקריים של עכברים שפולשים לבתים וגם לגינות/אתרים חקלאיים: עכבר השדה ועכבר הגינה. עכבר השדה כשמו כן הוא – עכבר שפולש לשטחים עם גידולים שונים, וניזון מן היבול. עכברים מהסוג הזה עלולים לחדור לא רק לקרקעות חקלאיות, אלא גם לחצרות וגינות.

עכבר מצוי פולש לאזורים עירוניים יותר, והוא עלול לחדור לבתים. עכבר מצוי יודע כיצד להתחבא היטב במקומות מסתור שונים, וכאשר הוא מרגיש מאוים – הוא עלול לנשוך.

במקרה פלישה של כל אחד משני המינים האלו, חשוב להיפטר מהם במהרה. עכברים מסבים נזק רב לרכוש, והם מביאים מפגע תברואתי וסביבתי גדול.

איך להיפטר מעכברים בצורה יעילה?

לפני שמיישמים שיטות שונות כדי להיפטר מעכברים, חשוב לזהות תחילה באיזה סוג מדובר. אנשים רבים מתבלבלים בין עכברים ובין חולדות, וחשוב לבדוק באיזה מזיק מדובר. יש להשתמש בטכניקות שונות נגד עכברים ונגד חולדות, ולכן שלב הזיהוי הראשוני הוא חיוני.

לאחר מכן, חשוב לבחון מאיזה מוקדים מגיעים העכברים. כאמור, עכברים יודעים כיצד להסתתר היטב, והם יכולים להימצא בארונות, מחסנים, מסתורי אשפה, גינות, ומקומות מסתור אחרים. כדי לטפל בבעיה ביעילות, חשוב למצוא את מקום המסתור של העכברים שחדרו לשטח שלכם.

לאחר הבדיקות האלו, ניתן להתחיל בטיפול נגד עכברים. השיטה היעילה ביותר היום היא הדברה נגד עכברים. אנשים רבים מנסים לטפל בבעיה באמצעות מלכודות דבק ואפילו תרסיסים, אך לרוב הם לא עובדים, וגורמים למוות איטי וקשה של עכברים. לכן, מומלץ לבצע הדברה מקצועי, או להטמין כלובים נגד עכברים ולשחרר אותם בטבע.

הדברה נגד עכברים אפשרית עם חומרי הדברה ירוקים וידידותיים לסביבה.

החומרים הייחודיים האלו הם בעלי רעילות נמוכה, ולכן עוזרים להיפטר מעכברים ביעילות, ובלי להסב נזקים לסביבה.

הרחקת עכברים יעילה בשיטות ירוקות

חשוב לדעת איך להרחיק עכברים בצורה מהירה ויעילה, ובמרכז לאיכות הסביבה זה מה שאנחנו עושים. צוות המדבירים המקצועי שלנו מבצע את הבדיקות הנדרשות כדי לגלות באילו מזיקים מדוברים, ומה מקורם. לאחר מכן, אנו מבצעים הדברה עם חומרי הדברה איכותיים ויעילים במיוחד.

אנו עובדים עם חומרי הדברה שעומדים בתקנים המחמירים ביותר, וזמינים ללקוחותינו 24/7. אם אתם מבחינים בעכברים שפלשו לאזור שלכם, תוכלו לפנות אלינו בכל עת. הצוות שלנו זמין לביצוע הדברות והצבת מלכודות נגד עכברים בכל רחבי הארץ. עם ניסיון רב שנים וצוות מדבירים מקצועי, נעזור לכם ליהנות מסביבה נקייה בשיטות הדברה יעילות וידידותיות לסביבה.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: