נמלת האש הדברה

תוכן עניינים

חרקים מהווים מטרד לא קטן, במיוחד בימי הקיץ. חרקים מסוגים שונים פולשים לגינות ולבתי מגורים, ומשאירים אחריהם לכלוך. בנוסף, חרקים מתרבים במהרה, פולשים לאזורים עם מזון, ובמקרים מסוימים – גם נושאים עליהם טפילים מחוללי מחלות. כדי להיפטר מהמטרד האסתטי והתברואתי הזה, חשוב לשכור את שירותיו של מדביר חרקים מיומן. המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בהדברות מסוגים שונים, לרבות הדברת חרקים, ואנו נשמח לספק לכם מענה מהיר עבור כל צרכי ההדברה שלכם.

זיהוי נמלי אש

מזיקים ביתיים נחלקים למספר קבוצות. מה שמשפיע על מזיק אחד לא משפיע על השני, ולכן חשוב להשתמש בשיטות הדברה טבעיות שמתאימות למזיקים שפלשו לשטח שלכם:

כאמור, נמלי אש הן לא נמלים רגילות. הגודל של הנמלים האלו הוא בין 1 מילימיטר ל-1.5 מילימטר, והצבע שלהן הוא אדום-צהבהב. הגוונים האלו בולטים במיוחד באזור החזה והראש, ונמלי אש בונות קינים במקומות שונים. מלבד אזורים חיצוניים, נמלי אש בונות קינים גם בעציצים, בתוך קירות של מבנים, ואפילו בתוך עצים.

כדי לדעת האם מדובר בנמלי אש, צריך לקרוא למומחים בנושא, או לבדוק סימני היכר של הנמלים האלו. כאמור, הן אדומות-צהבהבות, ומסביב לקינים שלהן ניתן למצוא גוון אדום. ישנן נמלי אש שמתות במהלך הסיורים שלהן, וכאשר זה קורה, הן נשארות במקומן, וצבען האדום בולט לעין. אם אתם מבחינים בנמלים אדומות או סימנים אדומים מסביב לקינים, ייתכן שמדובר בנמלת אש.

נמלת אש הדברה: כיצד מדבירים את הנמלים האלו?

יש מגוון שיטות ביתיות שעוזרות להיפטר מנמלים, כמו שימוש בחומץ, קינמון, פלפל שחור, ועוד. אולם השיטות האלו אינן יעילות נגד נמלי אש ועדיף לא לבזבז את הזמן איתן. כדי להדביר נמלי אש צריך להשתמש באמצעים מקצועיים.

תחילה, צריך לזהות שאכן מדובר בנמלי אש. לאחר מכן, נעשה שימוש בפיתיון מיוחד בדמות גרגירים, כמו גרגירי גרגרמקס. כידוע, נמלים יוצאים מהקן שלהן כדי לחפש מזון. פיזור הגרגירים גורם לנמלי אש לחשוב שמדובר במזון שהן יכולות לקחת בחזרה לקן. הנמלים אוספות את הגרגירים ולוקחות אותו בחזרה לקן.

הנמלים הפועלות שחוזרות לקן מפזרות את הגרגירים הרעילים וגם נותנות אותם למלכה. לאחר העיכול של הגרגירים, הנמלים מתות בהדרגה, וגם המלכה מתה בסופו של דבר. אוכלוסיית הקן גוועת, ומספר נמלי האש באזור המודבר תלך ותקטן.

נמלת האש הדברה מקצועית

הדברה של נמלי אש היא לא הדברה רגילה. צריך לבצע הדברה מהסוג הזה באמצעות אנשי מקצוע בלבד, ובמרכז לאיכות הסביבה אנו מתמחים בהדברות של מזיקים שונים, לרבות נמלי אש. המדבירים שלנו הם מקצוענים ובעלי רישיון הדברה והסמכה בתחום. הדברה מקצועית של נמלי אש מתבצעת על ידי אבחון של הנמלים האלו ושימוש באמצעים מקצועיים להדברתן.

במרכז לאיכות הסביבה אנו בודקים תחילה את סוג הנמלים וההתפרשות שלהן, ולאחר מכן מתאימים את הפתרון הטוב ביותר. פיזור הגרגירים או שימוש בכל אמצעי הדברה אחר מתבצע על ידי מקצוענים ותוך הזהירות הנדרשת. אנו נשמח לסייע לכם בכל בעיית מזיקים, לרבות נמלי אש, ואיתנו תוכלו לקבל שירות מקצועי שיאפשר לכם ליהנות מסביבה נקייה ונעימה.

אנו נמליץ לכם בנוסף, לבחון היטב את טיפוח הגינה, ובאם ישנו הצורך הרי שמומלץ לכסח את הדשא ולהקפיד על גינה מטופחת המונעת אזורי מסתור מן הנמלים. מידע בנושא זה תוכלו למצוא כאן.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: