סילוק יונים

תוכן עניינים

אם אתם סובלים מבעיית יונים, אתם בוודאי יודעים איזה מטרד הן מהוות; למרות שהן נראות תמימות, יונים עלולות לפזר טפילים, והן גם מותירות אחריהן לשלשת ולכלוך רב. בנוסף, יונים גם עושות לא מעט רעש, במיוחד כשהן פולשות בקבוצות. סילוק יונים מאפשר להיפתר מהבעיות האלו, וליהנות מסביבה נקייה ושקטה. כאן נגלה מה השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים וכיצד תוכלו ליהנות משירות מקצועי לסילוק של יונים.

שיטות ביתיות להרחקת יונים

מלבד שירותי הרחקת יונים מקצועיים, מוצעים בשוק גם פתרונות ביתיים להרחקת יונים; הפתרונות הנפוצים ביותר הם פסלים שונים להרחקת יונים – כמו דחלילים, עורבים, ציפורים ועוד. המטרה של הפסלים היא להפחיד את היונים באמצעות הרתעה חזותית. כאשר מציבים את הפסלים האלו, הם אכן מרתיעים את היונים. אולם, אחרי תקופה קצרה היונים מתרגלות למראה הפסלים ולא מפחדות מהם יותר.

השיטה השנייה להרחקת ביתית של יונים היא תרסיסים שונים לסילוק הציפורים האלו. ישנם תרסיסים עם ריחות שדוחים יונים, ויש תרסיסים דביקים שגורמים ליונים לאי נוחות וגורמים להן לעוף למקום אחר. התרסיסים האלו יעילים נגד יונים, אבל יש להם כמה חסרונות. תרסיסים רבים מכילים כימיקלים שעלולים להזיק למי שנמצא בסביבה. בנוסף, תכשירים דביקים להרחקה של יונים מדביקים אליהם אבק, לכלוך וחרקים. בגלל הדביקות נוצר אזור דביק ומלוכלך שקשה לנקות.

בנוסף, כדי שהתרסיסים ימשיכו להיות יעילים צריך לרסס אותם שוב ושוב. הפתרונות הביתיים האלו הם כולם בעלי יעילות מוגבלת, ולכן סילוק יונים צריך להתבצע על ידי מקצוענים בלבד.

סילוק יונים מקצועי עם המרכז לאיכות הסביבה

כדי להרחיק יונים באופן יעיל, אתם צריכים שירות מקצועי ואמצעים מתקדמים למטרה. במרכז לאיכות הסביבה אנו מבצעים הרחקת יונים במספר שיטות מוכחות:

רשת להרחקת יונים

מתאימה למקומות פתוחים, כמו מרפסות שירות, פתחי מיזוג, מרפסות שמש ועוד. רשת מהווה אמצעי הרמטי להרחקה של יונים, והן לא יכולות לחדור דרכה או אפילו לעמוד עליה.

סליל להרחקת יונים

סלילים קפיציים להרחקה של יונים גם הם מהווים אמצעי יעיל להרחקה של יונים. ציפורים אינן מצליחות לעמוד על סלילים, ולכן הן מתרחקות מאזורים עם סלילים.

דוקרנים להרחקת יונים

דוקרנים גם הם לא מאפשרים ליונים לעמוד עליהם; כאשר יונים נוגעות בדוקרנים, הן נרתעות ועפות למקום אחר.

התאמה אישית של אמצעי הרחקת יונים

הרחקה של יונים עם האמצעים שצוינו מעלה צריכה להתבצע בהתאם למקום שבו יש בעיית יונים, לפני השטח של המקום, ובהתאם לגורמים נוספים. במרכז לאיכות הסביבה אנו מבצעים התאמה של כל אמצעי ההרחקה בהתאם לצרכים של לקוחותינו. בנוסף, אנו משתמשים באמצעים האיכותיים ביותר כדי לסלק יונים לטווח ארוך.

אמצעי ההרחקה האלו מחזיקים מעמד לאורך זמן, זמינים במחירים נוחים ומתאימים למבנים פרטיים וציבוריים. אם יש לכם בעיית יונים, נשמח לתת לכם מענה מותאם אישית ולאפשר לכם ליהנות מסביבה נקייה ונעימה.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: