מתי מזעיקים לוכד בעלי חיים

תוכן עניינים

בעלי חיים מהווים חלק טבעי מהנוף העירוני. אולם, ישנם מקרים שבהם יש צורך לקרוא ללוכד בעלי חיים ולהשתמש בשירותי לכידה מקצועיים בלבד. במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים שירותים מומחים ללכידת בעלי חיים, לצד שירותים חשובים נוספים. אם אתם תוהים מתי מזעיקים לוכד בעלי חיים, ומה צריך לעשות עד שהלוכד מגיע – כאן התשובות.

לפני הכל: מתי מזעיקים לוכד בעלי חיים?

באופן כללי, ישנם שני מצבים שבהם כדאי להזעיק לוכד בעלי חיים מקצועי:

כאשר ישנו בעל חיים במצוקה:

ישנם לא מעט מקרים שבהם בעלי חיים, דוגמת כלבים וחתולים, נקלעים למצבים מסוכנים. הילכדות במקומות צרים, פגיעה גופנית ואירועי חירום אחרים צריכים להיות מטופלים על ידי מקצוענים בלבד. במקרים האלו מומלץ שלא לנסות לחלץ את בעלי החיים לבד, שכן זה יכול לגרום לנזקים נוספים.

כאשר ישנו בעל חיים מסוכן בסביבה:

למרות שמרביתנו מתגוררים בסביבה עירונית, ישנם אזורים רבים שבהם עלולים להיתקל בבעלי חיים מסוכנים, דוגמת נחשים. אין צורך לומר שאסור להתקרב לבעלי החיים האלו בשום פנים ואופן. במקום זאת, יש להזעיק לוכד בעלי חיים מקצועי, ולתת לו לבצע את העבודה.

מה צריך לעשות עד שלוכד חיות מגיע?

הדבר החשוב ביותר שיש להימנע ממנו, עד להגעת הלוכד, הוא לנסות לפתור את המצב בעצמכם – גם אם הוא נראה פשוט. אם אתם מוצאים כלב או חתול פצועים ו/או לכודים – הזעיקו לוכד בעלי חיים. מדוע? מפני שאם תיקחו את הדברים לידיכם, אתם עלולים להיפגע בעצמכם.

בעלי חיים רבים שנמצאים במצוקה נהיים תוקפניים, כך שאם תתקרבו אליהם – הם עלולים לתקוף. מלבד חוסר הנעימות, התקיפה עלולה לגרום לבעיות נוספות, כמו העברה של מחלות. אתם לא יכולים לדעת אם בעל החיים שנמצא במצוקה חולה במחלה שעלולה לעבור אליכם, כמו כלבת, או מחלות אחר.

בכל הנוגע לבעלי חיים מסוכנים, אין להתקרב אליהם בשום פנים ואופן. אם אתם נתקלים בבעל חיים מסוכן, הרחיקו אנשים מהאזור, ונסו לצלם אותו כדי לשלוח תמונה ללוכדים. ישנם בעלי חיים שעלולים להיות מסוכנים במיוחד, והתקיפה שלהם עשויה להיות הרת אסון.

לוכדי חיות מקצועיים במרכז לאיכות הסביבה

לכידה של בעלי חיים דורשת מיומנות, הסמכה וניסיון בתחום. המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בלכידה של בעלי חיים, תוך שימוש באמצעים מתקדמים ללכידתם הבטוחה. אנשי הצוות שלנו קיבלו הדרכות נרחבות בנושא, והם יודעים כיצד ללכוד בעלי חיים שונים, תוך מזעור הפגיעה בהם.

כל לכידה מתבצעת לאחר בדיקה של המצב, ובחינת מצבו של בעל החיים. לכידה מקצועית דורשת סבלנות כדי למנוע פגיעה נוספת בבעלי החיים, ועל מנת שלא יורתעו. לאחר הלכידה ניתן לטפל בבעלי החיים, או למסור אותם לרשויות מוסמכות שימשיכו לטפל בהם.

כעת שאתם יודעים מתי מזעיקים לוכד בעלי חיים, תוכלו לעבור בשלום מצבים מורכבים. המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בהרחקה של בעלי חיים, הדברה ירוקה וגם לכידת בעלי חיים. אנו זמינים לשירותי לכידה 24/7, וניתן לפנות אלינו במצבי חירום, וליהנות משירות מהיר ואיכותי.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: