פתרון לבעיית יונים

תוכן עניינים

בעיית יונים היא בעיה שאנשים רבים חווים מדי יום; היונים העירוניות התרגלו להיות ליד אנשים, ולכן הן לא נרתעות, ומקננות בכל מקום שהן יכולות. כתוצאה מכך, נוצר לכלוך רב בכל מקום שבו יש יונים, הן נושאות עמן טפילים, ומביאות לבעיות רבות. אם הן מרגישות בנוח ליד אנשים, האם אכן יש פתרון לבעיית יונים? התשובה היא "כן", וכאן נגלה לכם את השיטות היעילות ביותר להרחקה של יונים.

הרחקת יונים באופן עצמאי: האם זה עובד?

אנשים רבים שנתקלים בבעיית יונים מנסים לפתור אותה בכוחות עצמם. ישנם שלל מוצרים בשוק שנועדו להרחקת יונים באופן עצמאי, כמו: דחלילים להרחקת יונים בדמות ינשופים, עורבים, ודמויות מאיימות אחרות. השיטה הזו מביאה לתוצאות, אך לא בטווח הארוך. יונים מתרגלות למראה של פסלים שנועדו להרתעה, והן חוזרות למקומן בלי חשש.

פתרון לבעיית יונים נוסף מהסוג הזה הוא חפצים נוצצים. אם אי פעם ראיתם מרפסת שממנה משתלשלים דיסקים נוצצים, סביר להניח שמדובר במקום שמנסה להיפטר מיונים. כמו עם דחלילים, יונים מתרגלות לעצמים נוצצים, והן חוזרות לאחר תקופה.

תרסיסים להרחקת יונים גם הם מוצר שאנשים רבים מנסים כדי להרחיק יונים. מוצרים מהסוג הזה מכילים כימיקלים שונים שדוחים יונים בגלל הריח שלהם, או בגלל שהם דביקים ולא מאפשרים ליונים לעמוד. הפתרון הזה יעיל במידת מה, אבל הוא גורם לבעיות אחרות בעת השימוש. תרסיסים הם דביקים ומושכים לכלוך רב, מה שיוצר בלגן גדול יותר מהיונים.

פתרון לבעיית יונים: מה עובד?

אם אתם רוצים להרחיק יונים לטווח הארוך, חשוב שתשתמשו באמצעים יעילים להרחקה של הציפורים האלו. במרכז לאיכות הסביבה אנו משתמשים באמצעים היעילים ביותר להרחקת יונים, מכל מבנה, והם:

רשתות להרחקת יונים

רשתות מהוות פתרון מעולה למקומות פתוחים שיונים נכנסות אליהם ואפילו מקננות בהם, כמו מסתורי כביסה ומרפסות. באמצעות רשתות ניתן לסגור אזורים מהסוג הזה, ולמנוע את הכניסה שלהן. יש אפשרות לבחור בין רשתות לבנות או בהירות, ובין רשתות שקופות שיוצרות מראה אסתטי.

דוקרנים להרחקת יונים

פתרון יעיל נוסף לבעיית יונים; דוקרנים להרחקת יונים עשויים מנירוסטה אל-חלד, כך שהם מחזיקים מעמד בכל מזג אוויר. המטרה של הדוקרנים היא ליצור אזור לא נוח עבור היונים; כאשר היונים מתקרבות לדוקרנים או מנסות לעמוד עליהם, הן לא מצליחות לעשות זאת. הסביבה הלא יציבה מרחיקה אותן, והיא לא מאפשרת ליונים לעמוד במקומות שיש בהם דוקרנים.

סלילים להרחקת יונים

סלילים קפיציים להרחקת יונים מתאימים לאזורים שבהם לא ניתן להרכיב דוקרנים. לסלילים האלו, שגם הם עשויים מנירוסטה אל-חלד, יש מבנה קפיצי שלא מאפשר לעמוד עליהם או לידם. היונים אינן מצליחות להתייצב במקומן, ולכן הן מתרחקות הלאה.

הרחקת יונים: עם מקצוענים בלבד

הרחקה של יונים, במיוחד הרחקת יונים בגובה, דורשת מיומנות, ניסיון, ואמצעים איכותיים להרחקת הציפורים האלו. במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים שירות מקצועי לאנשים פרטיים ולעסקים בכל הנוגע להרחקה של יונים. אנחנו נשמח לתת לכם ייעוץ, ולספק לכם שירות מקצועי במחירים משתלמים במיוחד.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: