מכשיר מרחיק יונים

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, המודעות לרעילות של שיטות הדברה מסורתיות עלתה במידה ניכרת. חברות שמתמחות בתחום החלו לחפש אחר פתרונות ל"הדברה ירוקה", וכיום ניתן להרחיק יונים ומזיקים אחרים ללא שימוש בכימיקלים. מכשיר מרחיק יונים עושה זאת בצורה בטיחותית, ואם אינם מכירים מכשירים להרחקה של יונים, כאן נסביר לכם כיצד הם עובדים.

מכשיר מרחיק יונים: מה הוא עושה?

כיום ישנם מספר סוגים של מכשירים שמשמשים להרחקת יונים והם:

מכשיר אולטראסוני להרחקת יונים

מכשירים שעובדים על תדרי קול שמרחיקים יונים. מכשירים אולטראסוניים מפיקים צלילים בתדרים שמפריעים ליונים. כתוצאה מכך, היונים לא מתקרבות לאזורים שבהם יש את הצלילים האלו.

מכשיר זרם חשמלי

מכשיר מרחיק יונים נוסף הוא מכשיר שפועל על ידי הפקת זרם חשמלי. מכשירים מהסוג הזה מפיקים זרם חשמלי בתדר נמוך שאינו מזיק ליונים, אבל כן יוצר תחושה לא נעימה. כאשר יונים מתיישבות באזורים עם מתח חשמלי נמוך, הם מקבלות זרם ועפות הלאה.

האם מכשירים להרחקת יונים עובדים?

רשתות מהוות אמצעי יעיל נוסף להרחקה של יונים; הפתרון הזה מתאים במיוחד לאזורים סגורים, כמו מרפסות, מסתורי כביסה, ועוד. רשתות מונעות כניסה של יונים למקומות פתוחים, ולכן משתמשים בהן עבור בתים פרטיים, דירות, וגם עסקים. כיום זמינות רשתות פוליטילן, וכן רשתות שקופות, ושני הסוגים האלו עמידים במיוחד נגד תנאי מזג אוויר משתנים.

הרחקת יונים מקצועית עם המרכז לאיכות הסביבה

המכשירים שפורטו מעלה הפכו לפופולריים בשנים האחרונות. הם אכן מסייעים להרחקת יונים, אך במרבית המקרים – היעילות היא חלקית בלבד. צריך לפרוס מספר מכשירים, במספר אזורים, על מנת שיהיו יעילים. בנוסף, תדרי צליל נמוכים והבזקי אור חזקים גורמים לרגישות אצל אנשים מסוימים, וכן אצל פעוטות ובעלי חיים אחרים.
אותו דבר תקף למכשירים שמבוססים על תדרים חשמליים. התדרים האלו עלולים להפריע לילדים וחיות מחמד.

בנוסף, מכשירים שונים להרחקת יונים אינם שמישים בכל מקום: אם רוצים להרחיק יונים מגגות, מרפסות ואזורים נרחבים – מכשירים חשמליים אינם מתאימים. מרבית המכשירים דורשים סוללות או הטענה תדירה כדי לפעול, ונזקי מים עלולים להוציא אותם מכלל שימוש. לכן, מומלץ לבחור פתרונות יעילים יותר להרחקת יונים.

הרחקת יונים מקצועית

אם מכשירים להרחקת יונים אינם עושים את העבודה, מה מרחיק יונים בצורה יעילה? כדי להרחיק יונים בצורה יעילה ולטווח הארוך, חשוב לבחור בשיטות מוכחות להרחקתן. המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בהרחקה של יונים, מכרסמים ומזיקים אחרים בשיטות ירוקות ויעילות במיוחד.

אנו עובדים בשיתוף פעולה עם אנשים פרטיים, מוסדות ועסקים כדי לספק אמצעים מותאמים אישית להרחקה של מזיקים. בכל הנוגע להרחקה של יונים, אנו מתקינים רשתות להרחקת יונים, סלילים להרחקת יונים ודוקרנים להרחקת יונים. כל האמצעים האלו יוצרים סביבה בלתי אפשרית עבור יונים, והן מתרחקות מהם.

אנו משתמשים באמצעים האיכותיים והעמידים ביותר להרחקה של יונים, ונשמח להעניק לכם שירות בכל עת. צרו עמנו קשר, ואנו נתקין עבורכם אמצעי הרחקת יונים יעילים בכל אזור שבו תרצו.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: