מה מבריח יונים?

יונה

תוכן עניינים

יונים הפכו להיות מטרד רציני לאורך השנים; הציפורים הללו התרגלו לחיות בסביבה של בני אדם, וכיום הן פולשות לא רק לאזורים ציבוריים, אלא גם למבני מגורים. ישנם מספר פתרונות להרחקת יונים ביעילות, אך חלקם זמניים או לא יעילים מספיק. אם כן, מה מבריח יונים, ואיזה פתרון ארוך-טווח יש להרחקת יונים? כאן התשובות.

מדוע קשה להרחיק יונים?

אם חיפשתם פתרונות להרחקת יונים, סביר להניח שנתקלתם במגוון פתרונות ביתיים להרחקת יונים. כיום חברות שונות משווקות פסלונים נגד יונים, כמו ינשופים נגד יונים, או עורבים נגד יונים. הפסלונים האלו עובדים לתקופה קצרה, ואחריה היונים מתרגלות לנוכחות של הפסלונים.

בנוסף, ישנם תכשירים שונים שניתן לרסס במבנים כדי להרחיק יונים. התרסיסים האלו כוללים חומרים שדוחים יונים, והם עובדים במרבית המקרים. אולם, התכשירים האלו דביקים במקרים רבים, ולכן הם מושכים לכלוך. בנוסף, תכשירים להרחקת יונים מכילים כימיקלים שעשויים להיות מזיקים עבור בני אדם ובעלי חיים.

שיטות ההרתעה האלו לא עובדות נגד יונים מפני שאלו חיות סתגלניות במיוחד. אם יונה תפחד מפסלון בהתחלה, לאחר מספר שבועות, או אפילו מספר ימים – היא תבין שמדובר בפריט שלא יכול להזיק לה. אם כן, מה מבריח יונים? כדי להרחיק יונים ביעילות, צריך ליצור סביבה שתמנע את הכניסה והקינון שלהן. כלומר, ליצור תנאים שיונים לא תוכלנה להסתגל עליהם. באופן הזה, יונים לא ייכנסו למרחב הפרטי שלכם ויגרמו למטרד של רעש ולכלוך.

כיצד להבריח יונים?

ישנן מספר שיטות להרחקת יונים שהמשותף להן הוא: יעילות, הומניות ופעילות ארוכת טווח. במרכז לאיכות הסביבה אנו מציעים מספר שיטות להרחקת יונים, לרבות:

רשת להרחקת יונים

רשת להרחקת יונים מאפשרת לסגור אזורים פתוחים ולמנוע חדירה של יונים. כאשר ממקמים את הרשת, על פתח כביסה למשל, יונים אינן יכולות לחדור את הרשת. בנוסף, יונים לא יכולות לעמוד על הרשת, כך שהן לא גורמות ללכלוך ולרעש.

דוקרנים להרחקת יונים

שיטה יעילה במיוחד להרחקת יונים; בשיטה הזו, אנו ממקמים דוקרנים מפלדת אל-חלד עם משטחים שיונים פולשות אליהם. הדוקרנים יוצרים סביבה לא נוחה ולא יציבה עבור היונים. ציפורים לא יכולות לעמוד אפילו לרגע על הדוקרנים, כך שהן לא מתקרבות אליהם. למרות שהשיטה נשמעת אגרסיבית, זה לא כך כלל. הדוקרנים לא מזיקים ליונים, אלא יוצרים סביבה לא נוחה שמרחיקה אותן.

סלילים נגד יונים

כיום ניתן להתקין סלילים קפיציים להרחקת יונים. כאשר לא ניתן להתקין רשת נגד יונים או דוקרנים להרחקת יונים, ניתן להשתמש בסלילים כדי להרחיק את הציפורים האלו. בדומה לדוקרנים, הסלילים יוצרים סביבה לא נוחה שלא ניתן לעמוד עליה. כתוצאה מכך, יונים לא מתקרבות לאזורים עם סלילים, והמטרדים שהן מביאות עמן מתרחקים אף הם.

הרחקת יונים עשויה להיות מאתגרת למדי. אמנם ישנן שיטות ביתיות להרחקה של יונים, אך רובן לא מספקות פתרון יעיל וארוך טווח. במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים פתרונות יעילים במיוחד להרחקה של יונים, ואנו נשמח לספק לכם את הפתרונות האלו בעת הצורך.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: