מגרש יונים – מה הוא עושה?

תוכן עניינים

יונים משגשגות בסביבה עירונית, והן התרגלו לחיות ולהיות בסביבה של בני אדם. כשהן מגיעות, יונים מביאות איתן גם לכלוך רב. בנוסף לכך, יונים גם נגועות בכינים פעמים רבות, וגורמות לאלרגיות אצל אנשים רבים. כדי לפתור את הבעיה, חשוב לקרוא למגרש יונים מקצועי. אם אתם לא יודעים מה תפקידו, זה הזמן לגלות – מה זה מגרש יונים ומה הוא עושה.

מה זה גירוש יונים?

אנשים רבים חושבים ששירות של גירוש יונים זה שירות של חיסול יונים, אך זה לא נכון. גירוש יונים הוא בעצם שירות של הרחקת יונים, ולא מדובר בהדברה של הציפורים האלו. אם אתם תוהים מגרש יונים מה הוא עושה, התשובה היא: מגרש יונים מרחיק יונים.

מרחיק היונים משתמש בשיטות הומניות כדי לגרש יונים, בלי לפגוע בהן. ישנן מספר שיטות יעילות להרחקה הומנית של יונים, וכאן תוכלו לגלות כיצד מגרש יונים עושה את תפקידו.

הרחקת יונים באופן עצמאי: האם היא עובדת?

אנשים רבים מנסים שיטות ביתיות להרחקת יונים. השיטות האלו כוללות חפצים נוצצים להרחקת יונים, תרסיסים להרחקת יונים, דחלילים להרחקת יונים, ועוד. אלו שניסו את השיטות האלו יודעים שהן לא עובדות. יונים מתרגלות לשיטות ביתיות להרחקת יונים במהרה, כך שהן חוזרות למקומן במהרה. לכן, שיטות ביתיות להרחקת יונים הן לא מומלצות, ומומלץ להזמין שירות של מגרש יונים כדי להרחיק יונים ממבני מגורים ומבנים אחרים.

מה עושה מגרש יונים?

אם שיטות ביתיות להרחקת יונים לא עובדות, אילו שיטות כן עובדות? מגרש יונים מקצועי משתמש באמצעים מוכחים להרחקה של יונים לצמיתות:

דוקרנים נגד יונים

דוקרנים להרחקת יונים זמינים במגוון סוגים. את הדוקרנים מניחים על משטחים שונים, וכתוצאה מכך, אותם משטחים הופכים להיות לא נוחים עבור יונים. לאחר שיונים מנסות לעמוד או להתקרב לדוקרנים, והן מגלות שאי אפשר לעשות זאת, הן עוזבות ולא חוזרות. הדוקרנים עשויים לרוב מנירוסטה, והם מותאמים למשטח על ידי מגרש יונים מקצועי.

רשתות להרחקת יונים

רשתות שעשויות מפוליטילן או חומר שקוף, ומותקנות על אזורים פתוחים – כמו מרפסות. התקנה של רשת היא לרוב התקנה בגובה, ולכן צריך לקרוא למגרש יונים מקצועי כדי לעשות את ההתקנה.

סלילים קפיציים להרחקת יונים

סלילים קפיציים הם פתרון מעולה נוסף לגירוש יונים; כמו הדוקרנים, הסלילים יוצרים משטח לא נוח עבור יונים. כשציפורים מנסות לעמוד על הסלילים, הן לא מצליחות לעשות זאת, ומתעופפות למקומות אחרים. נהוג להתקין סלילים כאשר אין אפשרות להתקין דוקרנים, והם עושים עבודה יעילה באותה מידה.

לסיכום

מגרש יונים מבצע הרחקה מקצועית של יונים, עם האמצעים היעילים ביותר לגירוש יונים. אם אתם סובלים ממטרד יונים, חשוב לקרוא למקצוענים בתחום כדי להרחיק את היונים. במרכז לאיכות הסביבה זמינים לכם מגרשי יונים מקצועיים, והאמצעים האיכותיים ביותר להרחקת יונים. אנו מבצעים הרחקת יונים מקצועית ממקומות גבוהים, וממבני מגורים ובתי עסק, וזמינים לכם בכל עת.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: