הרחקת יונים שיטות

תוכן עניינים

הרחקת יונים בשיטות ביתיות לא עושה את העבודה; כדי להרחיק יונים באופן יעיל, חשוב להשתמש באמצעים שעושים את העבודה, וגם למזער את סיכויי הפגיעה בהן. המרכז לאיכות הסביבה מעניק שירותי הרחקת יונים מקצועיים, עם אמצעים יעילים להרחקת יונים, שמוכיחים את עצמם כבר שנים רבות. הרחקת יונים שיטות יעילות זה המרכז לאיכות הסביבה, וכאן תגלו כיצד אתם יכולים להיפטר מיונים לטווח ארוך.

הרחקת יונים שיטות: כיצד מרחיקים יונים ביעילות?

יש מספר שיטות שחברתנו משתמשת בהן להרחקת יונים, והן:

דוקרנים להרחקת יונים

זוהי השיטה הנפוצה ביותר להרחקת יונים; המטרה של הדוקרנים היא ליצור סביבה לא נוחה ולא יציבה עבור יונים. כאשר יונים מנסות לעמוד על משטחים שיש עליהם דוקרנים, הן לא מצליחות לעשות זאת, ולכן לא נשארות במקום. ישנם מספר סוגים של דוקרנים להרחקת יונים, שהאיכותיים והיעילים ביותר הם דוקרני נירוסטה. הדוקרנים הם בצורת האות W, והם מחזיקים מעמד לאורך זמן הודות להרכב שלהם. 

סלילים להרחקת יונים

סלילים, הידועים גם כ"קפיצים", הם אמצעי יעיל נוסף להרחקה של יונים. הפתרון הזה יעיל במיוחד לגגות רעפים ומעקות, וכמו הדוקרנים – גם הם עשויים מנירוסטה. סלילים להרחקת יונים הם בעצם קפיצים שפורסים על גביי משטחים שונים. כמו עם הדוקרנים כאשר היונים מנסות להתיישב או לעמוד על הקפיצים, הן לא מצליחות להתייצב. כתוצאה מכך, היונה עפה הלאה, ואינה מצליחה להיות במקום שמו מוצבים הסלילים.

רשתות להרחקת יונים

רשתות מהוות אמצעי יעיל נוסף להרחקה של יונים; הפתרון הזה מתאים במיוחד לאזורים סגורים, כמו מרפסות, מסתורי כביסה, ועוד. רשתות מונעות כניסה של יונים למקומות פתוחים, ולכן משתמשים בהן עבור בתים פרטיים, דירות, וגם עסקים. כיום זמינות רשתות פוליטילן, וכן רשתות שקופות, ושני הסוגים האלו עמידים במיוחד נגד תנאי מזג אוויר משתנים.

הרחקת יונים מקצועית עם המרכז לאיכות הסביבה

הרחקת יונים שיטות יעילות זה המרכז לאיכות הסביבה; כדי שניתן יהיה להרחיק יונים באופן יעיל, צריך לא רק אמצעי הרחקה איכותיים, אלא גם שירות מקצועי. המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בהרחקה של יונים עם האמצעים המתקדמים ביותר. הצוות המקצועי שלנו משתמש בכלים ובאמצעים איכותיים כדי להרחיק יונים ממבנים מכל הסוגים.

השיטות שלנו להרחקת יונים זמינות גם עבור עבודות בגובה; אנו מבצעים עבודות בסנפלינג, תוך שימוש בכל אמצעי הזהירות הנדרשים לעבודה בגובה, ועם ההיתרים שצריך לעבודה בגובה.

אחריות מלאה על כל עבודה

הרחקת יונים איכותית היא הרחקה של יונים לטווח הארוך. כדי שתוכלו להיות בטוחים שהיונים לא יתקרבו למבנה שלכם, אנו מעניקים אחריות על כל העבודות שלנו, ומספקים את השירות הטוב ביותר.

הרחקה של יונים זה הרחקה של מטרד רעש ולכלוך. הרחקת יונים שיטות יעילות היא הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים, והמרכז לאיכות הסביבה מעניק שירותים מקצועיים ואיכותיים להרחקת יונים בכל רחבי הארץ.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: