מהו קוטל תיקן

תוכן עניינים

תיקנים מהווים בעיה נפוצה במיוחד בישראל, בייחוד בימי הקיץ החמים. כאשר מבחינים בתיקן ברחבי הבית, כנראה שיש תיקנים רבים אחרים בסביבה שלא רואים. כדי להיפטר מהבעיה הזו ישנם מספר פתרונות, לרבות קוטל תיקן ביתי. כאן נגלה מהו קוטל תיקן והאם הוא מספיק כדי להיפטר מתיקנים בביתכם ובמקומות אחרים.

מהו קוטל תיקן?

כיום יש מגוון פתרונות ביתיים שעוזרים להיפטר מתיקנים, וקוטל תיקן הוא אחד מהם. הסוג הנפוץ ביותר הוא תרסיס שמיועד להרוג את התיקנים שרואים. ישנם תרסיסים מגוונים בשוק שמחסלים תיקנים, וניתן להשתמש בהם בקלות ברחבי הבית.

קוטל תיקן נוסף הוא פיתיון תיקנים או ג'ל תיקנים. לשני המוצרים האלו יש פעילות דומה: התיקנים נמשכים לפיתיון או לג'ל, הם אוכלים או נוגעים במוצרים האלו, וחוזרים חזרה לקן. המוצרים האלו כוללים חומרים רעילים, כך שהתיקנים שחוזרים לקן מרעילים את שאר המקקים בתוכו.

ניתן לרכוש את המוצרים האלו בשלל חנויות, ולמרות שהם עוזרים להיפטר מחלק מהתיקנים, אלו פתרונות זמניים בלבד. ראשית, תרסיסים מכילים כימיקלים שמזיקים לא רק לתיקנים, אלא עלולים להזיק גם לאנשים ובעלי חיים. הכימיקלים החזקים האלו נשארים בסביבה במשך זמן רב, כך שמומלץ למעט את השימוש בהם. בנוסף, התרסיסים עובדים על התיקנים שאנו רואים. כלומר, הם לא מחסלים את התיקנים בקינים.

ומה עם הג'ל והפיתיון? גם כאן מדובר בפתרונות זמניים מפני שתיקנים לא תמיד נמשכים למוצרים האלו. מלבד זאת, קינים של תיקנים כוללים בדרך כלל מקקים רבים, כך שהחומרים הרעילים שהתיקנים מחזירים לקן לא מספיקים כדי לחסל את כל המקקים.

כיצד להיפטר מתיקנים לטווח הרחוק

כעת שאתם יודעים מהו קוטל תיקן, הגיע הזמן לגלות כיצד להיפטר ממקקים ביעילות. הדבר החשוב ביותר הוא להיפטר מהתיקנים שאנו רואים, וגם מהתיקנים שאנו לא רואים. למקקים יש קצב התרבות מהיר במיוחד; כאשר מקקים מגיעים לבגרות, הם יכולים להטיל 40 ביצים בכל המלטה. כדי לוודא שבעיית התיקנים לא תשוב, חשוב לחסל את הקן, ואת המקקים הפעילים שבו.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות הדברה מקצועית, עם חומרי הדברה שמיועדים לחיסול תיקנים. במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים שירות הדברת תיקנים מותאם אישית ללקוחותינו. המדבירים המקצועיים שלנו בודקים את האזור הנגוע. בוחנים באיזה סוג של תיקנים מדובר ובודקים היכן הקן שלהם. לאחר מכן אנו מבצעים הדברה ממוקדת עם חומרי הדברה ירוקים. החומרים המיוחדים הם ידידותיים לסביבה, בעלי רעילות נמוכה, אך יעילות גבוהה. התוצאה היא סביבה נקייה ממקקים, ללא נזק לטבע ולמי שנמצא בסביבה הריסוס.

שירותי הדברה סביב השעון

אם יש לכם בעיית תיקנים, אנו זמינים לכם 24/7. חברתנו מספקת שירות מקצועי ללקוחות פרטיים, עסקים ומוסדות בכל רחבי הארץ, עם חומרי הדברה איכותיים ובטיחותיים. צרו עמנו קשר בכל עת, ונשמח לסייע לכם להיפטר ממקקים לטווח הארוך.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: