הדברת תיקן גרמני

תוכן עניינים

תיקנים מהווים בעיה של ממש בכל קיץ מחדש, ובמדינה הקטנה שלנו יש כמה מינים של תיקנים שפולשים לאזורי מגורים. תיקן גרמני הוא אחד מהמינים הפולשים האלו, והוא שונה מהתיקן האמריקאי, שהוא התיקן הנפוץ ביותר במדינה. הדברת תיקן גרמני באופן מקצועי תפתור את הבעיה של המזיקים האלו, וכאן תגלו כיצד לזהות את התיקנים וכיצד מומלץ להיפטר מהם.

מה זה תיקן גרמני?

תיקן גרמני הוא מקק קטן בצבע חום-אדמדם, והוא מגיע לגודל מירבי של 1-2 ס"מ. הנקבות של התיקן הגרמני יוצרות תיק קטן שלתוכו הן מטילות ביצים, והתיקנים האלו יכולים להתרבות בקלות בתוך הבית.
תיקנים גרמניים נכנסים לבתים דרך מקורות שונים, וכמו מזיקים אחרים – הם מחפשים מזון כדי לשרוד וכדי להעמיד צאצאים.

תיקנים גרמניים נמשכים במיוחד לפחמימות, ולכן זה נפוץ למצוא אותם בסביבת המטבח.

הדברת תיקן גרמני היא לא הדברה רגילה, מפני שהם עמידים לחלק מסוגי הריסוס. לכן, מומלץ שלא לנסות לרסס אותם בעצמכם, מפני שזה לא יעבוד. במקום זאת, אתם מוזמנים לפנות אלינו במרכז לאיכות הסביבה, ואנחנו נטפל בבעיה עבורם.

הדברת תיקן גרמני: כיצד היא מתבצעת?

מפני שתיקנים גרמניים עמידים בפני שיטות ריסוס מסורתיות, הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם היא באמצעות שילוב של ג'ל וריסוס. בשלב הראשון יש לבדוק מה רמת הנגיעות של התיקנים, כלומר האם יש תיקנים רבים או לא. כדי לעשות זאת, מניחים מלכודות דביקות עם אוכל ברחבי האזור הנגוע. אם תיקנים רבים מגיעים למלכודות, כנראה שיש כמות גדולה שלהם.

לאחר הבדיקה, יש לבצע ריסוס של כל הבית, אך זה לא השלב הסופי. לאחר הריסוס המדביר יניח מלכודות ג'ל באזורים שיש בהם תיקנים. הג'ל הרעיל מושך תיקנים, והם אוכלים אותו ומתים בזה אחר זה. מפני שתיקן גרמני הוא תיקן קניבל, כאשר מת פרט אחד, האחרים יאכלו אותו, ויורעלו גם.

בנוסף, התיקנים נושאים את הרעל שנמצא על גופם בחזרה למושב, ובכך מרעילים את שאר התיקנים. השיטה הזו היא היעילה ביותר להדברה של תיקן גרמני, ובמרכז לאיכות הסביבה תיהנו משירות מקצועי ויעיל במיוחד.

כמה זמן לוקחת הדברה של תיקן גרמני?

כאמור, תיקנים גרמניים עמידים בפניי שיטות הדברה רגילות, ולוקח זמן עד שכל המושבה מתה. לעתים התיקנים ימותו תוך ימים ספורים, ובפעמים אחרות הדבר ייקח שבועיים עד שלושה. זהו פרק זמן תקין מפני שהם מתים בהדרגתיות, ולכן מומלץ להתאזר בסבלנות.

כמה עולה הדברת תיקן גרמני?

הדברה של תיקן גרמני צריכה להתבצע במקצועיות, ולכלול את כל השלבים הנדרשים שצוינו מעלה. במרכז לאיכות הסביבה תוכלו ליהנות משירות מקצועי במחירים שונים במיוחד, והמחיר משתנה בהתאם להיקף וזמן העבודה. אנו מתחייבים למחירים תחרותיים, והמדבירים שלנו הם בעלי רישיון וניסיון רב בתחום. אנו נשמח לסייע לכם, ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר אם יש לכם בעיית מקקים או כל בעיית מזיקים אחרת.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: