הדברה נגד נמלים

תוכן עניינים

נמלים נוטות להגיע בהמוניהן במבנים מכל הסוגים: החל מבנייני משרדים ועד לבתים צמודי קרקע. הפולשות האלו אמנם לא מזיקות במיוחד, אבל הן מהוות מטרד אסתטי, וגורמות לאי נעימות ולהיווצרות של לכלוך. כאשר מבחינים במספר נמלים, זה אומר שיש עוד מאות ואף יותר בסביבה, ולכן חשוב לבצע הדברה נגד נמלים שתאפשר להיפטר מהן ביעילות.

מה ניתן לעשות נגד נמלים?

יש מגוון פתרונות טבעיים שאנשים רבים מנסים כדי להיפטר מנמלים: פיזור גרגרי קפה, פיזור עלי נענע, שימוש באבקת פלפל שחור, ומגוון פתרונות אחרים. לעתים השיטות האלו עובדות, אך במרבית המקרים הן לא עושות דבר, או מוגבלות מאוד ביעילותן.

נמלים יודעות כיצד לעקוף אזורים בעייתיים שיש בהם חומרים שונים שנועדו להיפטר מהן. בנוסף, הפתרונות האלו לא עושים דבר נגד קיני נמלים, שזו הבעיה הגדולה ביותר. במקום השיטות הביתיות, מומלץ להזמין הדברה נגד נמלים שתאפשר לכם להיפטר מנמלים במהירות.

הדברה נגד נמלים: כיצד היא מתבצעת?

יש שתי דרכים פופולריות כדי להיפטר מנמלים: ג'ל נגד נמלים וריסוס נגד נמלים. בשיטה הראשונה מפזרים ג'ל ייחודי שהנמלים נמשכות אליו. לאחר שהן משתמשות בג'ל, הנמלים לוקחות אותו בחזרה לכן. הסוד של הג'ל הוא הרעילות שלו: הנמלים נושאות בחזרה ג'ל רעיל שפועל בהדרגתיות, ובסופו של דבר מחסל את הקן.

שיטה נוספת היא ריסוס נגד נמלים, שמהווה פתרון יעיל נגד המזיקים האלו. במרכז לאיכות הסביבה אתם יכולים ליהנות מפתרונות יעילים במיוחד נגד מזיקים שונים, לרבות נמלים, עם שיטות הדברה ירוקות. אנו משתמשים בחומרים ייחודיים ברעילות נמוכה שפותחו נגד נמלים. המדבירים המקצועיים שלנו יבצעו הדברה מקצועית נגד נמלים, עם שירות איכותי ואדיב.

לפני התאמת הפתרון לצרכים שלכם, אנו בוחנים את המצב, בודקים באילו נמלים מדובר, מהיכן הן מגיעות והיכן נמצא הקן שלהן. לאחר מכן, אנו מתחילים בריסוס של הנמלים עם חומרי הדברה ירוקים. החומרים האלו אושרו על ידי המשרד לאיכות הסביבה, והם בטוחים לשימוש. אי הנוחות שנגרמת בגללם היא זמנית, ובמרבית המקרים צריך לפנות את אזור הריסוס לשעות בודדות בלבד.

הזמנת שירותי הדברה מקצועיים

אם אתם סובלים מבעיית נמלים – פנו אלינו. במרכז לאיכות הסביבה אנו מתמקדים על פתרונות ידידותיים לסביבה נגד מזיקים, לרבות נמלים, פרעושים, מקקים, מכרסמים, ועוד. אצלנו תוכלו ליהנות משירות מהיר ואיכותי עבור כל צורכי ההדברה שלכם, עם אחריות מלאה על כל עבודה. בנוסף, אנו מציעים מחירים נוחים במיוחד עבור שירותי ההדברה שלנו. הדברת נמלים עם המרכז לאיכות הסביבה תעלה כמה מאות שקלים, ואתם תוכלו ליהנות מסביבה נקייה מנמלים.

אם אתם סובלים מבעיית נמלי אש – יש לנו פתרון עבורכם. אנו מבצעים גם הדברה נגד נמלי אש, ונשמח לספק לכם שירות. ניתן לפנות אלינו טלפונית או להשאיר פנייה, ואנו נחזור אליכם במהרה ונספק לכם שירותי הדברה בהתאמה אישית עבור כל סוגי המזיקים.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: