איך להיפטר מזבובים

תוכן עניינים

זבובים מהווים מטרד לא קטן, וכאשר הם צצים, הם מתרבים במספרים גדולים. החרקים האלו פולשים לאזורי מגורים, לחצרות ולמבנים מסוגים שונים, והם גוררים איתם בעיות שונות: לכלוך, רימות, חיידקים ומטרדים אחרים. אם אתם מבחינים בזבובים סביבכם, חשוב לטפל במפגע התברואתי הזה בהקדם. כאן נלמד איך להיפטר מזבובים לטווח הקצר, וגם כיצד להיפטר מהם לטווח הארוך.

איך להיפטר מזבובים לטווח הקצר

אם יש זבובים בסביבתכם, תוכלו לבצע מספר פעולות כדי להיפטר מהם לטווח הקצר:

נקו פתחי ניקוז

פתחי ניקוז מהווים מוקד משיכה לזבובים; אם יש זבובים בביתכם או במבנה שבו אתם נמצאים, מומלץ לנקות את פתחי הניקוז עם חומרים שנועדו לכך, או עם אקונומיקה. מזגו את החומרים ישירות לפתח הניקוז, המתינו כעשרים דקות, ומזגו כשתי כוסות מים לתוך הפתחים. אם אתם מעדיפים לא להשתמש בחומרים כימיים, מזגו מים רותחים לתוך פתחי ניקוז.

התקינו מלכודת זבובים חשמלית

פתרון מידי נוסף לזבובים הוא מלכודת חשמלית; כאשר זבובים מתקרבים למלכודת הזו, הם מתחשמלים ומתים. ניתן להתקין מלכודות זבובים חשמליות במספר מוקדים בבית או בכל חלל אחר, ולהיפטר מזבובים לטווח הקצר.

ייבשו מקורות מים

מים עומדים מושכים אליהם לא רק זבובים, אלא גם מזיקים אחרים. אם יש זבובים בסביבתכם, ייתכן שהם נמשכים למים עומדים. בדקו את החצר, הגינה ואת החלל הפנימי כדי לראות אם יש שם מים עומדים, כמו בעציצים. ייבשו את המים או היפטרו מהם כדי למנוע התרבות של הזבובים.

בדקו אם יש מזון בחוץ

מלבד מים עומדים, זבובים נמשכים גם למזון: פירורים, פירות וירקות שעומדים בחוץ, מזון במזווה ומקורות אוכל אחרים יגרמו להתרבות של זבובים במספרים גדולים. אם אתם מבחינים בזבובים – במיוחד באזור המטבח, בדקו אם יש מזון בחוץ או בארונות שהזבובים נמשכים אליו.

כיצד להיפטר מזבובים לטווח הארוך

הפתרונות מעלה יעזרו לכם להיפטר מזבובים לטווח הקצר, אך לא לטווח הארוך. אם יש זבובים רבים באזורכם, הם כנראה מתרבים, מה שאומר שיש רימות שעתידות לבקוע. כדי להיפטר מזבובים לטווח הרחוק, חשוב להשתמש בשירות הדברה מקצועי. אם אתם תוהים איך להיפטר מזבובים, במרכז לאיכות הסביבה נספק לכם שירות הדברה ידידותי לסביבה שיאפשר לכם ליהנות מסביבה נקייה מזבובים.

שירותי הדברה נגד זבובים: הפתרון היעיל לטווח הארוך

כדי להיפטר מזבובים בצורה יעילה, חשוב להיפטר מזבובים קיימים, וכן מרימות שלהם. בנוסף, צריך לבדוק באילו זבובים מדובר כדי להשתמש באמצעי ההדברה היעילים ביותר. במרכז לאיכות הסביבה אנו מספקים שירותי הדברה מותאמים אישית לכל מזיק, לרבות זבובים. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם כדי לבדוק אילו זבובים פלשו לאזורכם, והאם יש להם אזור התרבות. לאחר מכן נבצע הדברה יעילה וממוקדת שתטפל בבעיה במהרה. אנו משתמשים בחומרי הדברה עם רעילות נמוכה שאינם מזיקים לסביבה, ואנו זמינים לספק לכם שירות מקצועי בכל עת ועבור כל סוגי המזיקים.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: