רשת נגד ציפורים

תוכן עניינים

יונים שמקננות ומשגשגות באזורי מקרים גורמות למטרד רב; הן מותירות אחריהן לשלשת ולכלוך, מושכות מזיקים, וגם עושות רעש רב. יש שיטות שונות להרחקת יונים, כאשר כל אחת מהן מתאימה למטרה אחרת. אם אתם רוצים פתרון יעיל נגד יונים במסתורי כביסה ובאזורים פתוחים אחרים, רשת נגד ציפורים היא המומלצת ביותר. יש מספר סוגים עיקריים של רשתות נגד יונים, והם מהווים פתרון יעיל במיוחד להרחקת יונים:

רשת מונופיל להרחקת יונים

רשת שקופה בעלת מראה אסתטי במיוחד שמתאימה להרחקת יונים. רשת מונופיל זמינה בעובי של 0.8-0.3 מ"ל, והיא עשויה מניילון ייחודי ועמיד. הרשת השקופה הזו היא פופולרית במיוחד מפני שהיא לא פוגמת במראה של האזורים שבהם היא מותקנת. למרות העובי הקטן יחסית שלה, כל חוט ניילון יכול לעמוד במשקל של עד 22 ק"ג, כך שהיא בהחלט יכולה לעמוד במשקל של יונים.

רשת פוליאתילן להרחקת יונים

רשת נגד יונים בגוון בז' בהיר שעשויה מפוליאתילן. הרשת הזו חזקה ועמידה, והיא יעילה במיוחד להרחקה של יונים ושל ציפורים גדולות.

רשת פלסטיק להרחקת יונים

כיום יש פחות שימוש ברשתות פלסטיק מפני שהן נוטות להתייבש ולהישבר, אך עדיין ניתן להשתמש בהן במקרים מסוימים. רשת פלסטיק מתאימה להרחקה של יונים וציפורים גדולות, וניתן להתקין אותה על אזורים פתוחים.

מלבד סוגי הרשתות האלו, קיימות גם רשתות מתכת להרחקת יונים. הרשתות האלו חזקות, אך הן צוברות אבק רב, לא אסתטיות במיוחד, והן מתאימות בעיקר למקומות קטנים.

התקנה של רשת נגד יונים

התקנה של רשתות נגד יונים מתבצעת במספר שלבים. תחילה, יש לקבוע את סוג הרשת שמתאימה ביותר למקום שצריך למגן. לאחר מכן, מתבצעות מדידות של פני השטח כדי לקבוע את גודל הרשת. אז, מתקין הרשת משחיל חבל ייחודי מסביב לרשת. בשלב הבא, המתקין יקדח חורים בקירות ויתקין ווים, שעליהם יושחלו החבלים שנקשרו מסביב לרשת. הרשת נמתחת ובכך חוסמת אזורים שלמים בפני יונים.

לאן מתאימות רשתות נגד יונים?

ישנם מספר מקומות שבהם מומלץ להתקין רשתות להרחקת יונים: מרפסות שירות, קולטי שמש (בין הקולטים לרצפה), מרפסות שמש, שילוט מסחרי, ועוד. בעצם, כל מקום פתוח שבו יונים אוהבים לעמוד או לקנן מהווה מקום שבו ניתן להתקין רשתות נגד ציפורים ונגד יונים.

בכל מקרה שלא יהיה, חשוב לבחור את הרשת שמתאימה לצורך שלכם, לבצע מדידות מדויקות, ולבצע התקנה איכותית ובטיחותית של הרשת. המרכז לאיכות הסביבה מתמחה בהרחקה של יונים בשיטות הומניות, לצד שירותי הדברה ירוקים. אצלנו זמינות לכן מגוון רשתות להרחקת ציפורים שעשויות מחומרי גלם איכותיים ועמידים.

המומחים שלנו יבצעו התקנה של רשתות בנכס שלכם או בבית העסק שלכם, תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות הנדרשים. חברתנו מורשית לבצע התקנה של אמצעים להרחקת יונים, עם רישיון לעבודה בגובה. אם אתם סובלים מבעיית יונים, אין סיבה שזה יימשך.

פנו אלינו למרכז לאיכות הסביבה, ואנו נתאים לכם את שיטת הרחקת היונים הטובה ביותר, לצד שירותים מקצועיים ומהירים בכל עת.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: