דשא סינטטי – הפתרון שלכם נגד בעיית מזיקים בגינה

דשא סינטטי - הפתרון שלכם נגד בעיית מזיקים בגינה

תוכן עניינים

מוצאים את עצמכם נלחמים בכל פעם ופעם מחדש כנגד בעיית המזיקים שבגינה? בסופו של דבר, הצמחייה המוריקה שאנו מטפחים, היא אולי היבט אסתטי או פינת מרגוע עבורנו, אך עבור בעלי חיים רבים היא פשוט 'בית' פוטנציאלי.

המסתור והצמחייה העבותה מאפשרים, הלחות, המגוון הביולוגי וההשקיות, כל אלו מהווים קרקע פורייה להתפתחותה של בעיית תברואה ונוכחות מזיקים.

מה ניתן לעשות? 

האפשרות הראשונה היא כמובן הדברה תקופתית. הן הדברה על-ידי איש מקצוע, והן פעולות הדברה בשיטת 'עשה זאת בעצמך' אותן תוכלו ליישם בעצמכם, יאפשרו לכם ליהנות מגינה נטולת מזיקים, או לכל הפחות גינה עם פחות מזיקים ממה שהיה אילו לא הייתם מטפלים.

האפשרות השנייה בה נדון עתה, היא הדרך שתאפשר לכם להפחית כמעט ב-100% את הצורך במדבירים מקצועיים.

הצוות של חברת פשוט ירוק מנה עבורנו מספר יתרונות של דשאים סינטטיים, ולצד קטלוג הדשאים שבאתרם ממנו תוכלו להתרשם כאן, אנו נביא עבורכם את עיקר הדברים.

ללא צורך בהשקיה

מטבע הדברים שכאשר אתם בוחרים בדשא סינטטי, הרי שלא תצטרכו להשקות אותו כלל וכלל (להוציא אולי מעט צמחייה נוספת אותה תצטרכו להשקות באופן תדיר).

במהלך שכזה, הרי שאתם מונעים מבעלי החיים השונים את היכולת לכלכל את עצמם בשטח הגינה. ברגע שהם נדרשים לחפש אחר מקורות מים אחרים, הרי שאתם נמצאים בעדיפות פחותה בהרבה אל מול השכנים.

ללא צורך במיגון המדשאה

הדברת המזיקים נדרשת בעיקר כדי שהדשא ויתר הצמחייה לא ייאכלו על-ידי המזיקים שזוללים את הנוף המוריק שלנו, ובסך הכל מבקשים להמשיך ולשרוד בתנאי המחייה שלהם.

עתה כשאתם נסמכים על דשא סינטטי, הרי שלא תצטרכו לפזר עליו חומרי הדברה, והוא ישמור על מראה מוריק ורענן לאורך כל ימות השנה.

ניקוי הדשא הסינטטי

בגינות מסודרות ומטופחות עם דשא סינטטי, הרי שמצטרפת על מלאכת טיפוח הגינה גם מלאכת הברשה הנעשית באמצעות מכשירים מיוחדים.

מכשירים אלו נהוגים רק בקרב דשא סינטטי, ומטרתם להבריש את סיבי הדשא ולהבטיח שהם יישארו זקורים ויציבים.

עתה כאשר אתם מטפחים את הדשא הסינטטי שלכם ומברישים אותו, מבלי שאתם שמים לב, אתם גם מבצעים מעין סוג של הדברה המונעת מן המזיקים להישאר ולהיצמד אל הדשא. אתם גם מנקים את המדשאה הסינטטית שלכם ובכך מונעים את הישארותן של שאריות מזון שונות.

השאירו פניה ואיש מקצוע ישוב אליכם בהקדם:

התייעצו איתנו: